ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies

ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Normes de la història comunitària

3 participantes
AutorMissatge
Skuld

Skuld

Nombre de missatges : 196
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Normes de la història comunitària Empty
MissatgeAssumpte: Normes de la història comunitària   Normes de la història comunitària EmptyDc Jul 16, 2008 10:41 pm

A partir d'una idea d'una usuaria hem decidit fer un història comunitària. Imaginació al poder noies!
Les normes de la fic són molt senzilles: Una usuaria, la que volgui, a la que li vingui de gust comença a escriure una història i després una altra la continua i axí fins que algú decideixi donar-li un final. cada part de la història serà considerada un capítol, pel que haurà de complir les normes del mínim de paraules.

Aquest tema queda obert per dubtes i suggeriments

Atentament:
Skuld, moderadora de Only girls

Editat per darrera vegada per Skuld el Dg Jul 20, 2008 2:27 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi

Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^

MissatgeAssumpte: Re: Normes de la història comunitària   Normes de la història comunitària EmptyDc Jul 16, 2008 11:33 pm

En quina llengua serà la història compartida?
En castelán? Catallano? Català? Castellà?
Sabeu què em passa a mi? Sóc castellanoparlant i escriure en castellà m'és molt més fàcil que escriure en català, però això no vol dir que no sapigui expressar-me en català... Però, no sé, no és el mateix... No és tan...
Tornar a dalt Ir abajo
Àfrica

Àfrica

Nombre de missatges : 22
Registration date : 11/07/2008

MissatgeAssumpte: Re: Normes de la història comunitària   Normes de la història comunitària EmptyDv Jul 18, 2008 4:11 pm

Que bé! Una història comuna!!! Hehe comunes... xD No em feu cas -.-''
I quantes paraules ha de tenir cada capítol??
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi

MissatgeAssumpte: Re: Normes de la història comunitària   Normes de la història comunitària EmptyDs Jul 19, 2008 12:32 pm

Bé, com ningú no diu res, suposo que la història comuna serà en català, no? Per evitar "lios" llengua del fòrum és la més adient, oi?
El mínim de paraules per capítol? El mateix que a les normes bàsiques, no? Tres-centes paraules està bé. O sigui, mínim 300 paraules. Qui vulgui fer més que les faci...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld

Ubicació : En el meu món, somiant desperta

MissatgeAssumpte: Re: Normes de la història comunitària   Normes de la història comunitària EmptyDs Jul 19, 2008 8:32 pm

Podriem començar-ne dues, una en català i l'altra en castellà, així no hi ha problemes lingüístics ni discusions. Quan algú tingui una idea la pot expressar, obriu un tema nou i comenceu a escriure. endavant la imaginació!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi

MissatgeAssumpte: Re: Normes de la història comunitària   Normes de la història comunitària EmptyDg Jul 20, 2008 1:29 am

De veritat, a mi tant me fa la llengua. L'única cosa que demano és que sigui en una de concreta.
No vull maltractar cap de les dues llengües... fent barreges "antilingüístiques" (sí, m'acabo d'inventar la paraula... però crec que més o menys s'entén la idea, no?)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Normes de la història comunitària   Normes de la història comunitària Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Normes de la història comunitària
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1