ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Recomanem pel·licules!

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDv Jun 26, 2009 4:53 pm

Ahir vaig veure pel cinetube Penélope. Va d'una noia que és víctima d'una maledicció: té el nas de porc. La maledicció diu que només si algú de la seva classe l'accepta tal com és es podrà trencar la maledicció. Els seus pares la tenen tancada a casa i li busquen possibles marits, tots de l'alta societat, però quan la veuen tots se'n van corrents... Està classificada com a comèdia fantàstica, però apart de la maledicció no apareixen elements fantàstics. A mi em va agradar molt, us la recomano. A més a més la podeu veure en format de Megavideo i en format de Veoh. En format de Megavideo es talla al cap d'una estona i has d'esperar una hora per poder continuar. En format Veoh està penjada en quatre trossos, però alemnys no has d'esperar una hora per poder-la veure sencera!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDt Jun 30, 2009 2:39 pm

Parece interesante... Es curioso lo de la nariz de cerdo. Pero, a ver, ¿de verdad es una nariz de cerdo? ¿O se le parece?
Ayer vi Un chihuahua en Beverly Hills. Es súper divertida, de verdad. Va bien para pasar un buen rato y reírte mucho jeje. Para más información, podéis mirar: http://www.estrenosdecine.net/peliculas/1917/
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDj Jul 02, 2009 12:28 am

A Penélope la protagonista té nas de porc de veritat, sense exagerar.
Fa uns dies vaig anar a veure Nunca es tarde para enamorarse que la feien al cine de Vielha. Hi vaig anar amb els meus pares, rara vegada fem alguna cosa els tres junts, i els quatre (amb el meu germà) encara menys. La pel·lícula, tal com va comentar la Verdandi dies enrere, està molt bé i no empalaga.
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDj Jul 02, 2009 5:49 pm

Sip, es preciosa ^^ Cuando la fui a ver también "estrené" cine porque fue la primera vez que iba a Gran Sarrià Multicines jeje. Por cierto, está muy bien, hay un OpenCor al lado y puedes comprar chuches y eso (ñam, ñam).
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDt Jul 07, 2009 12:10 am

Ahir vaig veure Quién dice que es fácil? És una comedia argentina. Me la va passar la meva tieta i me la va recomanar molt. La veritat és que està prou bé, em va agradar! El resum extret de LA BUTACA diu així:
Cita :
"¿Quién dice que es fácil?" es la
historia de Aldo (Diego Peretti), un tipo de barrio, solitario e
inquietante, que vive encerrado en una rutina cuya única emoción
es tenerlo todo absolutamente controlado. Cada mañana se levanta
a la misma hora para llegar a tiempo a su negocio, un servicio
de autolavado para coches; esperando así que nada altere su
pequeño sistema de costumbres: controlar a sus empleados,
controlar el gas, controlar su dieta, controlar a sus vecinos…
Hasta que decide alquilar el apartamento que posee justo
enfrente de su casa a la atractiva Andrea (Carolina Peleritti),
una fotógrafa trotamundos que está embarazada y no sabe, y no le
importa, quién es el padre.
Per a més informació: http://www.labutaca.net/films/52/quiendicequeesfacil.htm
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDc Jul 08, 2009 12:19 am

La última que he vist ha sigut la de Terminator Salvation, hi ha gent que diu que no li agrada i altra que si, però a mi em va agradar i aixó que no m'agrada gaire aquesta saga, però clar el que no m'agradaba era l'"Arnold" com es digui, no sé escriure el cognom i em fa pal buscar-lo, i en aquesta nomes surt uns segons juasjuas, el que té de bo són els principals actors, el Christian Bale (també batman a "batman begins"), Sam Worthingtown (ara no recrdo que més ha fet) i Anton Yelchin (el rus de "Star trek"), les màquines són horribles per aixó... tenen forma d'esquelet i encara fan més por... i el final és trist... pubrets
Aps i també surt la Helena Bonham Carter (dona del Tim Burton i Bellatrix a "Harry Potter")
Bé la veritat es que no està tan malament, tot i que van tenir problemes per fer-la jeje el director es va passar semanes darrere del Christian Bale per que acceptés el paper de Jonh Connor i al final ell va acceptar amb la condició d'escriure el guió des de zero jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDc Jul 08, 2009 8:53 pm

Avui he vist Cyrano de Berguerac, és una adaptació cinematorgràfica d'una obra de teatre en vers que porta el mateix títol. La pel·lícula que he vist és la versió de 1990 protagonitzada per Gerard Depardieu. El títol és el nom d'un escriptor francés contemporàni de Moliere i, de fet, l'obra està basada en la seva vida. La pel·lícula està classificada com a drama romàntic. El protagonista, Cyrano, està enamorat de la seva cosina Roxana però degut al seu gran nas. Quan ella li confessa que està enamorada d'un militar jove i guapo ell s'enfonsa, però troba consol en el fet que el noi, al contrari d'ell, no és gens eloqüent pel que decideix fer-li creure al noi que li fa un favor i escriure cartes d'amor a la seva enamorada que les envia en nom de l'altre.
Us la recomano moltíssim, això sí, us aviso que jo m'he fet un tip de plorar.
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDj Jul 09, 2009 10:52 am

Sí, la de "Cyrano" és molt maca a més està en vers jeje, és una de les meves preferides, le vist com unes deu vegades en castellá i unes altres deu en françés xD.
La veu original del "Lignac" (el borratxo) és genial jeje, m'encanta aquell personatge jeje però el millor és el Gerard Depardieu!
Hi ha una cosa que encara no entenc de la peli per més vegades que la veig... que pinta el nen aquell allá? es que no fa res relevant...
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDj Jul 09, 2009 5:36 pm

¿Puede que yo la haya visto ya? Como me has hablado tanto de ella, Urd...
No sé si la empecé a ver y no la acabé o si no la he visto... XD
Un día de estos la miraré ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDj Jul 09, 2009 6:38 pm

La empezamos pero creo que no acabamos... no te preocupes que ya la miraremos otra vez jeje cuando mis tios me la devuelvan jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDv Jul 10, 2009 5:02 pm

Tranquila, prisa no tengo ^^
Aunque tengo unas ganas de ir al cine... Hace mucho que no voy.
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDs Jul 11, 2009 1:03 am

Urd escrigué:
Sí, la de "Cyrano" és molt maca a més està en vers jeje, és una de les meves preferides, le vist com unes deu vegades en castellá i unes altres deu en françés xD.
La veu original del "Lignac" (el borratxo) és genial jeje, m'encanta aquell personatge jeje però el millor és el Gerard Depardieu!
Hi ha una cosa que encara no entenc de la peli per més vegades que la veig... que pinta el nen aquell allá? es que no fa res relevant...
De quin nen parles, Urd?
L'altre dia van fer cinema a la fresca a Vielha i van passar la pel·lícula de Olvidate de mi, però no la vaig veure sencera perquè feia fred i vaig marxar cap a casa. Demà igual vaig al cinema aquí a valencia, ja us explicaré que he vist!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDs Jul 11, 2009 5:21 pm

Con "cinema a la fresca" lo describes perfectamente. Bueno, parece que ahora empieza a hacer mejor tiempo, ¡¡por fin!!
Jo, Skuld, tú debes de estar asándote y yo llevando jersey T_T
¡Pásatelo bien! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDs Jul 11, 2009 11:25 pm

La veritat és que sí que fa calor aquí... Avui he anat a veure Ice Age III en 3D, és genial, per a que després diguin que "segundas partes nunca fueron buenas" aquesta regla no s'aplica amb aquestes... i veure-ho en tres dimensions és impressionant! Us la recomano, val la pena encara que no sigui en tres dimensions!
EDITAT 13/07/09, 01.03
Avui he vist La proposición, va d'una editora tirana a qui amenacen en reportar a Canadà, el seu país, a causa d'una mala tramitació del seu vidat. L'única manera per a aconseguir quedar-se als EUA és casant-se, així que decideix dir que està promesa amb el seu assistent de qui sempre ha abusat. El noi accepta amb certes condicions, com ara que li concedeixi un ascens o que vagin a visitar a la seva família a Alaska. Us la recomano ferventment, es tracta d'una comèdia romàntica, tal com a mi m'agraden. No és gens empalagosa i riureu una estona!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDt Jul 14, 2009 5:56 pm

¿La proposición? Humm... Me suena, o eso creo.
¿Hace mucho que fue estrenada? Me suena el nombre de la peli pero el argumento no...
¿En serio es una comedia romántica? Por lo que dices no lo parece.
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDt Jul 14, 2009 7:18 pm

La Proposición sí que és una comèdia romàntica, passa que si t'explico alguna cosa més de l'argument t'estic explicant la pel·licula... No crec que faci massa que la van estrenar, nosaltres la vam anar a veure al cinema pel que suposo que és d'estrena...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDc Jul 15, 2009 2:28 pm

Ayer vi Push je. No está mal: superpoderes y cosas así. Los sónicos son rarísimos... ¡Qué repelús! pale
También vi Bolt, creo que es de Pixar... Tampoco es mala. El mejor es el hámster, ¡una bolita! jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDj Jul 16, 2009 1:06 am

Jo Push la vaig veure al Febrer, crec. L'últim cop que vaig estar aquí a València. Tens raó, no està mal, però tampoc és una super peli.
Bolt no l'he vista, està bé?
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDj Jul 16, 2009 1:41 pm

Push tiene algo, nunca había visto sónicos. Sí, me han marcado esos ojos saltones...
Bolt... Es para niños. No está mal pero tampoco es nada del otro mundo, al menos no para mí. Lo mejor es el hámster, que es una bolita ^^ ¡Es shuper mono! je
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDg Jul 19, 2009 4:26 pm

L'altre vaig anar a veure la sisena pel·lícula de Harry Potter, Harry Potter i el misteri del príncep. Com sempre, no és del tot fidel al llibre, hi ha escenes que se les saltes, d'altres que les canvien i d'altres que a la peli se les han inventat completament, però això ja ho sabia. La veritat és que com a pel·lícula està força bé, diria que no es deixen res massa essencial respecte el llibre i en la meva està força ben feta. Hi ha escenes molt currades que em van sorprendre fins i tot després d'haver-me llegit el llibre.

Ah, em vaig oblidar de comentar que dies enrere vaig veure Mama mía es tracta d'un musical molt divertit, us la recomano!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDj Jul 23, 2009 1:08 pm

Jo l'altre dia vaig veure 3 pelis!! jeje vaig fer sessió "Alan Rickman" amb la Paulina jeje, és un home molt sexy ^^ xD
Per la tarde vam anar al cinema a veure "Harry Potter" on fa de Snape, despres vam anar al video club i vam alquilar dos pelis on també sortia ell jeje, "Michael Collins" on fa del president de la República Irlandesa Eamon de Valera i "Love Actually" on fa d'un empresari que ara no recoro el nom... Estan molt bé i a la de "Michael Collins" també surten el Ian Hart (Professor Quirrel a HP1), el Brendan Gleeson (Ojo-loco a HP4), el Liam Neeson i la Julia Roberts ^^
M'encanta la veu que té l'Alan jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDv Jul 24, 2009 6:19 pm

Vas veure totes les pelis en versió original? Que diguis que t'encanta la seva veu...
Jo Love Acutually l'he vista un parell de vegades i la veritat és que està molt bé, però fins que no em vas ensenyar la foto del personatge no vaig relacionar l'actor amb el personatge...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDs Jul 25, 2009 9:13 pm

Sip vaig veure les pelis en V.O. jejeje com sempre que puc jeje és molt millor ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDl Jul 27, 2009 8:04 pm

L'altre dia vaig veure, també en VO The adventures of Prsicila, queen of the desert (= Les aventures de Priscila, reian del desert). La pel·lícula va de tres Drag Queens que viatgen en una furgoneta pel desert de Nova Zelanda i van fent espectacles per allà on passen. Està bé, és molt divertida. La vaig agafar de la biblioteca de Vielha
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 EmptyDg Ago 09, 2009 10:49 pm

Ayer durante el viaje vi dos películas: Corazón de tinta y X-Men Lobezno Los Orígenes.
La primera está bastante bien, aunque me gusta más el libro, y la de Lobezno no está mal. La vi a medias, estaba algo dormida jeje.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Recomanem pel·licules!
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Cultura :: Cinema-
Canviar a: