ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Recomanem pel·licules!

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDg Jul 13, 2008 7:52 pm

Aquest tema és per parlar de les pel·lícules que ens agraden. Jo recomano:

Chocolat (si us agrada la xocolata, us adverteixo, més val que en tingueu a prop!)
Brokeback mountain (és una mica especial, us recomano que en llegiu l'argument abans de veure-la, no sigui cas que us veieu alguna cosa que no us agrada...)
El efecto mariposa (s'ha d'estar atenta, però és molt bona!)
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDg Jul 13, 2008 8:36 pm

Os recomiendo "Sólo un beso".
La vi ayer... Es sinceramente impactante, bonita, pero impactante. Se ve el contraste entre los dos mundos... Además hay algo de romance...
Si tenéis la oportunidad de verla no creo que os defraude ^^

Por si tenéis curiosidad, os dejo un link con algo de información:
http://www.labutaca.net/54berlinale/aefondkiss.htm
Tornar a dalt Ir abajo
Àfrica

Àfrica


Nombre de missatges : 22
Registration date : 11/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDl Jul 14, 2008 1:33 pm

Jo us recomano "El Imperio del Sol".
És una pel·lícula dirigida per Steven Spielberg... amb això ho dic tot.
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDl Jul 21, 2008 4:04 pm

Verdandi he llegit l'argument de "Solo un beso" i està molt bé! Té pinta de ser interessant. Si en tinc ocasió ja la miraré!

Avui he vist que aunciaven una peli però no en recordo el nom. Es diu hasta nunca jamás o alguna cosa així. És una versió de la ventafocs però en persona. La protagonsita es diu Danielle, enlloc de fada hi ha l'inventor boig, osigui el Leonardo Da Vinci. Jo l'he vista i em va agradar molt us la recomano. Potser és una mica infantil...

Una altra peli que recordo i que em va agradar molt és Juno. Va de com li canvia la vida a una adolescent quan es queda embarassada. Decideix que tindrà el fill i que el donarà a una parella perquè li facin de pares.


Editat per darrera vegada per Skuld el Dt Jul 22, 2008 5:08 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDt Jul 22, 2008 2:31 pm

Si vols per la pròxima OpS...
La de "hasta nunca jamás" segur que m'agrada ^^ A veure si la trobo...
Jo vaig veure una semblant a Juno... Crec que es diu "Bordadoras". La protagonista era pel-roja... No me'n recordo ni del seu nom però sí del seu color de cabells...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDt Jul 22, 2008 5:07 pm

Val no es deia "hasta nunca jamás" es diu "Por siempre jamás" xd. Avui l'he vista anunciada. Verdandi, per la propera OpS potser triar alguna peli que no haguem vist cap de les tres, no? Primer hem de veure "el fantasma de la ópera"...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDt Jul 22, 2008 11:41 pm

Sí, perquè sinó qui l'ha vista s'adorm i després "trenca" els finals...
No, espera, crec que això només ho faig jo... Encara que allò de "trencar finals"... no...

No sé si he vist "Por siempre jamás"... però em sona molt...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDc Jul 30, 2008 12:15 am

L'altre dia vam veure El fantasma de la òpera, la veritat és que m'esperava alguna cosa millor, nuse no em va agradar massa, a més a més, quan canten no se'ls enten gaire bé, i es passen el 90% de la pel·lícula cantant...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDc Jul 30, 2008 1:13 am

Jo, la veritat, no la recomano a qui no li agradin els musicals...
Saps? Crec que ja l'havia vista...
Mentre la miràvem em venien "flashes"...
Tornar a dalt Ir abajo
ihaca

ihaca


Nombre de missatges : 6
Age : 33
Registration date : 16/08/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDt Ago 26, 2008 10:53 am

yo os recomiendo una que a su vez fue recomendada masivamente por Jona, asi que ahi va... " un paseo para recordar "

es muy bonita!!!

un beso
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDc Ago 27, 2008 11:40 pm

Fa un parell de dies vaig veure El efecto mariposa 2, ja ho diuen que les segones parts mai són bones... La primera part està molt bé, però és que la segona part és "más de lo mismo" i a sobre no té gaire argument...
Spoiler:
A més a més, el final és completament previsible!
En resum, que no us la recomano^^
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDs Ago 30, 2008 10:41 pm

ihaca escrigué:
yo os recomiendo una que a su vez fue recomendada masivamente por Jona, asi que ahi va... " un paseo para recordar "

es muy bonita!!!

un beso

De quin Jona parles? Del Jonathan de la vall? Sí, segurament...

A mi tampoc em va agradar gaire "Efecto Mariposa 2"... Més que res va ser perquè no seguia gaire el fil de l'argument i potser perquè no he vist la primera...
Tornar a dalt Ir abajo
Àfrica

Àfrica


Nombre de missatges : 22
Registration date : 11/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDg Ago 31, 2008 9:13 am

Doncs jo us recomano "Dragonfly", que en anglès vol dir "libèl·lula". És un drama que va d'un doctor que perd la seva dona, que estava embarassada i era missionera, en un accident d'autobús fent una missió a Amèrica del Sud. Llavors es sent culpable, veu la seva dona per tot arreu, i ja no us explico més... el protagonista és en Kevin Costner.
També hi ha una altra pel·lícula d'aquest bon home que es diu "Waterworld". Representa el futur, que ja no hi ha terra i el món és tot aigua, i només hi ha com grans fortaleses surant en l'aigua. I el Kevin Costner és un personatge solitari, estrany... estrany perquè té brànquies i el que tenen les granotes entre els dits (ho dic així perquè ara no recordo com es diu tècnicament...).
Últimament, també he vist "The Mummy 2", "Indiana Jones i el reino de la calavera de cristal" i "Nàrnia y el Príncipe Caspian", i la veritat és que la que més val la pena és la de Nàrnia... les altres dues s'assemblen molt entre elles i em semblen... "massa americanes".

PD: Jo també he vist El fantasma de la Ópera i la veritat és que em va agradar molt^^
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDl Set 01, 2008 12:09 am

Em sembla que ja he vist "Dragonfly"... O potser alguna pel·lícula semblant...

L'altre dia vaig veure "Pearl Harbor". Em va semblar molt dura però em va agradar... Fins tot vaig plorar una mica... Crying or Very sad
Té una mica de tot: acció, amor tràgic, romàntic, dramàtic... A més de ser històrica. Vaja, ara no recordo com la classificaven a la tele...
Tornar a dalt Ir abajo
Àfrica

Àfrica


Nombre de missatges : 22
Registration date : 11/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDl Set 01, 2008 11:07 am

Ahir vaig veure una pel·li gravada que es deia "A propósito de Henry". Tracta d'un home molt ric (Henry) que és advocat, té molta pasta, una casa grandiosa, i una dona i una filla a les quals no fa molt de cas. (Sobretot a la mare, ja que li fot els cuernos amb la seva secretària xD). I una nit va a un estanc a comprar tabac, i resulta que hi ha un noi que hi està robant i aquest li diu que li doni els diners; que si no el dispara, el Henry no en fa cas, i el dispara 2 cops al cap. No es mor, però perd alguna cosa... si ho voleu saber, l'haureu de veure! What a Face
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDl Set 01, 2008 7:47 pm

Ah, crec que ja sé quina és... Pot ser que...
Spoiler:
Si és la que em penso, no l'he vista sencera però sí que he vist algun tros. Està molt bé!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDv Abr 10, 2009 11:13 pm

Ayer me pasé por el videoclub y alquilé dos pelis: Historias de Manhattan y Los Futboleros.
Cuelgo las sinopsis por si os interesan:
http://www.lafilacero.com/pelicula/1579/historias-de-manhattan/
http://www.filmaffinity.com/es/film851459.html
La primera me encantó y os la recomiendo si os gusta el romance (no es muy empalagosa, por eso). Sin embargo, la segunda... la vi porque una vez que empiezo a mirar una peli la tengo que acabar. No me gustó nada de nada.
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDl Jun 08, 2009 2:14 pm

Aviam pel·lícules...
La útlima pel·lícula que he vist és Lobezno: los origenes. És de X-men. La vaig anar a veure al cinema a Vielha i no em va agradar gens. No és el tipus de pel·lícula que m'agradi però això va a gustos. Si coneixeu X-men segurament sabreu de què va...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDj Jun 11, 2009 4:48 pm

Últimamente he visto varias películas pero para que el post no sea muy largo ni muy pesado sólo pondré una.
Espías en la sombra (o Les femmes de l'ombre). No es del tipo de películas que suelo ver, es dura. Se ve la importancia de las mujeres en la guerra.
Sinopsis (de http://www.lahiguera.net/cinemania/pelicula/4412/): Mayo de 1944. Un comando de cinco mujeres llega en paracaídas a la Francia ocupada en una arriesgada y peligrosa misión para proteger el secreto de los desembarcos del Día D y eliminar al coronel Heindrich, el jefe del contraespionaje alemán. Louise es una experta francotiradora viuda de un líder de la Resistencia. Jeanne es una dura prostituta que no dudará en matar.
Gaëlle es una joven experta en explosivos ansiosa por ver algo de acción. Suzy es una despampanante ex corista y antigua amante de Heindrich.
Maria es una condesa italiana que trabaja de agente secreta para la Resistencia Francesa. Espías en la sombra es un homenaje cargado de acción a las espías de carne y hueso cuyas hazañas sirvieron de inspiración para la película.
Aunque tenga ese gusto amargo de la guerra os la recomiendo. Igual os gusta...
Tornar a dalt Ir abajo
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDj Jun 11, 2009 4:51 pm

Jo també la vaig veure (X-men) i la veritat es que a mi em va agradar moltíssim!! Está molt ven feta i té un plans genials! i el Hugh Jackman és un gran actor! jeje.

La última que he anat a veure és la de Star Treck ^^, també em va agradar molt jeje es clar que si no ahas vist la serie o saps de qué va pot ser díficil d'entendre...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDj Jun 11, 2009 4:58 pm

Urd escrigué:
Jo també la vaig veure (X-men) i la veritat es que a mi em va agradar moltíssim!! Está molt ven feta i té un plans genials! i el Hugh Jackman és un gran actor! jeje.

La última que he anat a veure és la de Star Treck ^^, també em va agradar molt jeje es clar que si no ahas vist la serie o saps de qué va pot ser díficil d'entendre...

Pel que sembla una pel·lícula que t'agradi no ha de complir els mateixos requisits que perquè m'agradi a mi. A mi m'ha d'agradar l'argument, o en cas d'estar basada en el llibre m'interessa la fidelitat amb aquest. Tu et fixes més en els aspectes tècnics.
Jo el que sé d'Star Treck és que hi ha un bitxo que es diu Spock i que els personatges de "The big ban theory" els hi encanta, especialment al Sheldon... Per a més informació sobre la serie visiteu l'apartat correponent!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDj Jun 11, 2009 5:18 pm

A mí me gustaría ir a ver la peli Lobezno: los orígenes. Seguro que es chula. Os lo confieso: he visto todas las películas de X-Men. Ale, ya lo he dicho.

Y Star Treck... Sé lo que me ha dicho Urd pero digamos que no acabo de retenerlo en la memoria...
Tornar a dalt Ir abajo
Àfrica

Àfrica


Nombre de missatges : 22
Registration date : 11/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDv Jun 12, 2009 8:59 am

Doncs jo encara no he anat a veure X-men Lobezno: Los Orígenes. I no crec que la vagi a veure, perquè pel que m'han dit els efectes especials no valen res i l'argument és molt avorrit. La meva opinió és que han fet una pel·lícula més de x-men per guanyar diners solament: una pel·li comercial i punt.
Canviant de tema: una que vull anar a veure al cine és Los Mundos de Coraline. S'ha estrenat el 5 de juny. L'argument i la crítica, si voleu, el podeu llegir aquí: http://www.cinematical.es/2009/06/03/critica-los-mundos-de-coraline/
Trobo que és molt interessant... una frase que he llegit a la crítica és que "és una pel·lícula de terror per a nens petits". Segur que m'agrada, perquè les pel·lícules de terror "per a grans" no m'agraden GENS!! Perquè ara són totes sang i fetge, com per ex. Saw... quin fàstic... i quina xufa de pel·lícula...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDv Jun 12, 2009 5:46 pm

Ei! M'alegra veure que tornes a ser per aquí Àfrica! Sembla que l'operació "ressucitem el nostre fòrum" està funcionant...
Los Mundos de Coraline, pel que he llegit, sembla una pel·lícula interessant! Potser que la vagi a veure, passa que ara amb exàmens és una mica complicat... Bé potser espero que la facin a Vielha, que segur que la fan una mica més tard que aquí Bcn...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! EmptyDt Jun 16, 2009 2:30 pm

¡¡Yo también quiero!! De hecho, la iba a ver el finde pasado pero acabé viendo Nunca es tarde para enamorarse. ¡Y me encantó! Parece que es la típica comedia romántica empalagosa, pero no, en serio. Es genial, para nada empalagosa y os la recomiendo ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Recomanem pel·licules! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Recomanem pel·licules!   Recomanem pel·licules! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Recomanem pel·licules!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Cultura :: Cinema-
Canviar a: