ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 The Big Bang Theory

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDl Jun 01, 2009 8:56 pm

És una serie moooooolt friki! però és genial, rius molt xD
La podeu veure a la web de seriesyonkis, realment és una bona seria i està molt currada.
Els protagonistes són 4 amics, tots cientifics i "cerebritos", el Sheldon (el més de tots i tot xD), el Leonard, el Howard i el Kuzrapali (o algo així...), el Sheldon i el Leonard viuen junts amb les seves normes per a la convivència establertes, fins que un dia arriba una noia al pis del devant i el Leonard s'enamora d'ella i a partir d'aquí comença a canviar totes les normes, excepte la manera tan friki de ser del Sheldon (és el personatge que més m'agrada).
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDc Jun 03, 2009 11:21 pm

Ya me habías hablado de ella ^^ Cuando pueda la veré jeje
¿The Big Bang Theory? ¿En qué lengua está? Porque, no sé a ti, pero a mí me cuesta un montón pillar los chistes en inglés...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDl Jun 08, 2009 5:25 pm

Us informo que la serie la podeu veure tan a seriesyonkis (http://www.seriesyonkis.com/serie/the-big-bang-theory/) com a cinetube (www.cinetube.com). A tots dos llocs la teniu en castellà o en anglès subtitulada al castellà. Jo vaig pel capítol 11 o 12 de la primera temporada i us puc assegurar que és divertidíssima. Urd, el Sheldon és genial però els altres no es queden curts... El indi que és incapaç de parlar quan hi ha una dona davant, el Wollowitz o com es digui que intenta lliga amb cada tia que passa i l'altre que està boig per la veïna i no sap com dir-li...
Si teniu nocions de física és probable que encara us agradi més.
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDj Jun 11, 2009 5:24 pm

Yo he visto el primer episodio en http://www.enocasionesveoseries.com/ y, la verdad, no me ha disgustado en absoluto.
Eso sí, cuando Urd dice que es muy friki ¡¡lleva tooooda la razón!!
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDj Jun 11, 2009 5:37 pm

He vist tots els capítols que hi ha penjats a series yonkis, crec que arriba fins al 23 de la segona temporada. Vaya ratllada de serie! A més a més és que enganxa! Semblen els quatre fantàstics...
Sí Urd, el Sheldon està molt bé!
Spoiler:
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDj Jun 11, 2009 6:39 pm

Una cosa. Sólo he visto el primer episodio de la primera temporada, pero ja que Skuld dice que hay otra temporada... ¿Alguien sabe cuántos capítulos tiene toda la serie? ¿Ya está acabada? ¿Faltan más temporadas?
Por cierto, Urd, ¿cómo la encontraste? ¿Alguien te la recomendó?
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDj Jun 11, 2009 11:27 pm

La primera temporada està acabada, la segona no n'estic segura perquè res ho indica, però tot i així no hi ha més capítols penjats... No sé si hi haurà més temporades o no, misteri!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDt Jun 16, 2009 3:17 pm

Joooooooo... Bueno, yo ahora estoy viendo (o al menos intentándolo) la serie Lovely Complex, ¡¡es genial!! ^^
Cuando la acabe veré The Big Bang Theory ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDc Jul 08, 2009 12:32 am

Me la recomendó Ihaca xD como no jeje, también la he visto en "fotogramas" y le dan muy buena crítica.
La primera temporada está acabada y creo que el més pasado salió a laventa en DVD jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDj Jul 09, 2009 5:51 pm

Creo que a Skuld también se la habían recomendado, creo, ¿eh? No estoy muy segura...
Yo sigo sin mirarla... Bueno, me he enterado de que en TNT la hacen hacia las nueve de la noche.
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDs Jul 11, 2009 1:05 am

A mi The Big Bang Theory me la va recomanar el meu nòvio però no li vaig fer massa cas, la que va fer que m'hi enganxés va ser l'Urd...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDs Jul 11, 2009 5:26 pm

Ay, ay... Es que Urd engancha a todo el mundo... XD
Pobre novio, Skuld, que no le haces caso XD jaja.
Se me están acumulando series...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory EmptyDs Jul 11, 2009 11:27 pm

Verdandi escrigué:
Ay, ay... Es que Urd engancha a todo el mundo... XD
Pobre novio, Skuld, que no le haces caso XD jaja.
Se me están acumulando series...
És el que té que visqui a un mínim de tres hores i mitja en tren des de Barcelona...
I no és veritat que no li faci cas... Passa que em parla de tantes series, llibres i pelis que una es perd...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Contenido patrocinado





The Big Bang Theory Empty
MissatgeAssumpte: Re: The Big Bang Theory   The Big Bang Theory Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
The Big Bang Theory
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Tele :: Sèries-
Canviar a: