ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Twilight (Crepúsculo)

Ir abajo 
+2
Verdandi
Skuld
6 participantes
AutorMissatge
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDs Ago 30, 2008 6:03 pm

En el tema de la Biblioteca s'ha parlat d'aquesta saga de llibres. Us informo (per a qui no ho sàpiga) que se n'ha fet una versió cinematogràfica. De moment ja hi ha data per a la primera part de la saga. En anglès serà el 21 de Novembre i en castellà està prevista pel 18 de Desembre.
Us afegeixo un llistat d'actors (no hi són tots)

Cita :
Kristen Stewart = Bella Swan
Rober Pattinson = Edward Cullen
Billy Burke = Charlie Swan
Peter Facinelli = Dr Carlisle Cullen
Elizabeht Reaser = Esme Cullen
Nikki Reed = Rosalie Hale
Ashley Greene = Alice Cullen
Jackson Rathbone = Jasper Hale
Kellan Lutz = Emmett Cullen
Gam Gigandet = James
Edi Gathegi = Laurent
Rachel Lefevre = Victoria
Anna Kendrick = Jessica
Taylor Lautner = Jacob Black

Trobo que l'Edward i el Jasper no estan massa ben trobats, l'Edward perquè trobo que l'actor es veu massa gran, i el Jasper pel contrari. L'Alice, la Rosalie, i l'Emmett estan força ben trobats i l'actor que fa de Jacob és una monada (en podeu veure una foto a la galeria). L'actor que fa de Charlie em sona moltíssim...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDs Ago 30, 2008 10:31 pm

Aquest tema no podia faltar!!!!!!!
Torno a estar-hi d'acord... Últimament coincidim bastant en opinions, no trobes?
De totes maneres, Robert queda bé de vampir. Hauria de ser una mica més jove (que semblés un adolescent de disset o divuit anys), però no es pot tenir tot en aquest món... Per desgràcia jajaja
L'actor que fa de Charlie Swan no m'acaba de convèncer del tot, està bé però jo me'l imaginava... no sé, diferent... M'explico com un llibre tancat... Què hi farem?
Tornar a dalt Ir abajo
Miasiritisaza
Admin
Miasiritisaza


Nombre de missatges : 5
Age : 34
Registration date : 30/05/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDl Set 01, 2008 12:13 am

Noies... He trobat uns videos que crec que us poden interessar, aquí van:

El trailer en espanyol:
http://es.youtube.com/watch?v=_8M_rKB30zA&feature=related

L'escena del Ballet (completa amb pitjor qualitat):
http://es.youtube.com/watch?v=jiT1DWSqVdM&feature=related

L'escena del Ballet: (incompleta amb millor qualitat):
http://es.youtube.com/watch?v=jddbaxSZJrE&feature=related

Els personatges:
http://es.youtube.com/watch?v=0wEYC_vo-Sg&feature=related

Surt algun més que no està penjat a la galeria. No surten els noms dels actors.

Sóc l'Skuld que no m'he recordat que estava connectada com a admin
Tornar a dalt Ir abajo
https://onlygirls.canadian-forum.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDl Set 01, 2008 12:38 am

WOWOW!!!!!!! L'escena del Ballet és... és... IMPACTANT!!!! Només he vist la incompleta perquè no em deixa veure la sencera... però bé.
Tinc tantes ganes de veure la pel·li... Aix aix...
Tampoc em deixa veure l'últim video... A saber què li passa a aquest ordinador...¬¬


Editat per darrera vegada per Verdandi el Dt Set 02, 2008 12:11 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDl Set 01, 2008 7:54 pm

Verdandi, crec que per l'escena del ballet necessitarem el braç de l'Urd. Un cada una XD. Realment està molt ben feta. Esperem que la resta d'escenes siguin així d'imapcatants i que estiguin així de ben fetes. Aquesta pel·lícula promet!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDc Set 03, 2008 6:58 pm

em sembla que hauré de començar a cobrar pels meus braços, si no em quedaré sense xD
bé com ja sabeu jo tinc algo personal contra el Robert Pattinson (i aixó que ni el conec xD), però es que té una cara molt rara, encara que per fer de vampir li va bé xD (quines paranoies juasjuas)
tinc ganes de veure-la^^


Editat per darrera vegada per Urd el Dv Set 05, 2008 11:56 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Evelin

Evelin


Nombre de missatges : 5
Age : 30
Ubicació : Entre el cel i l'infern
Registration date : 19/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDv Set 05, 2008 8:59 am

L'escena del ballet, com era d'esperar, s'han flipat massa.

A la gent del cinema no els hi queda clar que la violencia en una história d'amor pinta poca cosa.

Bé, l'Edward està fatal, no s'assembla res de res. Segueixo preferint a l'altre candidat que hi havia, que crec que era el que feia de Luck Skywalker, perquè per lo menys da el pego...
I per molt bé que interpreti aquest, l'altre crec que també ho deu fer molt bé, ja que si pot conseguir que Star Wars ho entengui algú...

La resta de personatges està més o menys encertada.

En James no m'agrada, el veig molt soso.

La Victoria està rara, en especial en el trailer amb el poncho aquest de pell o el que sigui.

I en Laurent sembla rastafari.

Ah, i l'Alice i en Mike... són macos eh? jeje.

En Jacob tampoc se l'han matat gaire... no m'imagino a l'actor quan s'ha suposi que fa l'estiron... serà horrible....
Tornar a dalt Ir abajo
Àfrica

Àfrica


Nombre de missatges : 22
Registration date : 11/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDg Gen 25, 2009 11:01 pm

Evelin, ets una miqueta exigent, trobo... no ho dic amb mala intenció, això no^^
Però el que no m'esperava era que el Laurent fos negre... es pot saber d'on ho han tret??? Si al llibre no hi posava res! El Laurent és més o menys blanc... o m'equivoco i en realitat al llibre diu que és negre? Si m'equivoqués, (perquè tinc mala memòria)... però amb això de les rastes s'han passat... sembla el Melendi o alguna cosa per l'estil. Laughing

A veure, tots els actors m'han agradat bastant, la pel·lícula es saltava algunes parts; en altres, s'equivocava, hi havia mobiliari equivocat, llocs on passen coses equivocats, etc. però què hi farem... si nosaltres fóssim les directores i guionistes... aix, faríem una pel·lícula de 5 hores xDD (almenys jo...).
La segona part, Luna Nueva, la treuran a Espanya cap al novembre d'aquest any, i serà dirigida per Chris Weitz, director de pífies com la Brúixola Daurada. Segons ell, "sóc fan de la saga i ho donaré tot"... aviam si és veritat!! Que si no...me'l carrego Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDv Abr 10, 2009 11:23 pm

Hace dos días salió la película "Crepúsculo" en alquiler. En nada también estará a la venta la película con extras y estas cosas (merchandising...).
En esta web (http://www.crepusculo-es.com/pelicula/dvd-blu-ray-crepusculo.html) hay información para quien esté interesada. Las ediciones, todo lo que llevan...


Editat per darrera vegada per Verdandi el Dj Jun 11, 2009 4:11 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDl Jun 01, 2009 8:42 pm

Dintre de poc ja tindrem la seguent pel·licula d'aquesta saga! Diuen que l'Edward apareixerà més que al llibre, suposo que ho fan per no decebre les fans del Mr. SonPattas també conegut com Robert Pattinson xD
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDc Jun 03, 2009 10:09 pm

A ver, a ver... ¿Cuánto tiempo es para ti "dintre de poc"? ¿Antes del 2010? ¿En un par de años o la semana que viene? Que la percepción de tiempo de cada una es diferente...
Aix... (suspiro) ¿Qué haremos contigo, Urd? Pobre Robert, no sé qué podría pasar si le conocieses... Sí, seguramente le dirías "Ey, Mr. SonPattas, ven pa' acá y dame un autografo" o quizá empezarías a saltar de alegría... Quién sabe. Yo creo que Mr. SonPattas aparecería en algún momento del encuentro.
En fin, a ver qué tal es "Luna Nueva". ¡Crucemos los dedos!
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDl Jun 08, 2009 2:23 pm

Verdandi escrigué:
Fa dos que va sortir la pel·lícula de "Crepúsculo" per alquilar. D'aquí també sortirà a la venda la pel·lícula amb extres i aquestes coses.
En aquesta web (http://www.crepusculo-es.com/pelicula/dvd-blu-ray-crepusculo.html) hi ha força informació per que estigui interesada. Les edicions, tot allò que porten...
Ah!!!! Verdandi si us plau! per lloguer! Si no saps com es diu en català posa-ho entre cometes o en cursiva però és que fa mal als ulls!
Ho sento, és el que té ser projecte de filologa catalana..
Pel que fa a Crepúsculo, la primera entrega em va descepcionar moltíssim, jo també espero que amb Lluna nova s'ho currin una miqueta més. Fa uns dies vaig veure un vídeo on sortia el Taylor Lautner (l'actor que fa de Jacob) parlant sobre el seu personatge, es veu que ha estat fent peses i està super cachas! M'encanta aquest actor però trobo que a la pel·lícula es van passar amb el cabell, el té massa llarg! Per cert, Verdandi, suposo que vols dir que fa dos mesos que ha sortit la pel·lícula per lloguer.
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDj Jun 11, 2009 4:19 pm

Skuld escrigué:
Verdandi escrigué:
Fa dos que va sortir la pel·lícula de "Crepúsculo" per alquilar. D'aquí també sortirà a la venda la pel·lícula amb extres i aquestes coses.
En aquesta web (http://www.crepusculo-es.com/pelicula/dvd-blu-ray-crepusculo.html) hi ha força informació per que estigui interesada. Les edicions, tot allò que porten...
Ah!!!! Verdandi si us plau! per lloguer! Si no saps com es diu en català posa-ho entre cometes o en cursiva però és que fa mal als ulls!
Ho sento, és el que té ser projecte de filologa catalana..
Pel que fa a Crepúsculo, la primera entrega em va descepcionar moltíssim, jo també espero que amb Lluna nova s'ho currin una miqueta més. Fa uns dies vaig veure un vídeo on sortia el Taylor Lautner (l'actor que fa de Jacob) parlant sobre el seu personatge, es veu que ha estat fent peses i està super cachas! M'encanta aquest actor però trobo que a la pel·lícula es van passar amb el cabell, el té massa llarg! Per cert, Verdandi, suposo que vols dir que fa dos mesos que ha sortit la pel·lícula per lloguer.

No te perdono. Skuld, quien tiene boca se equivoca y quien escribe rápido y sin releer también. Además, dentro de lo que cabe decir "alquiler" en vez de "lloguer" no es una falta TAN importante. Hay catalanes que dicen ser muy catalanistas, que viva la independencia de Cataluña, que mucho catalán pero que a la hora de la verdad no saben ni escribir cuatro oraciones en catalán. Por fortuna o por desgracia los seres humanos no somos perfectos, así que nos equivocamos.
Pues no, no sé qué quería decir en ese momento. Creo que eran días, porque hablaba de cuándo había salido la peli para alquilar.
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDj Jun 11, 2009 5:03 pm

Verdandi escrigué:
No te perdono. Skuld, quien tiene boca se equivoca y quien escribe rápido y sin releer también. Además, dentro de lo que cabe decir "alquiler" en vez de "lloguer" no es una falta TAN importante. Hay catalanes que dicen ser muy catalanistas, que viva la independencia de Cataluña, que mucho catalán pero que a la hora de la verdad no saben ni escribir cuatro oraciones en catalán. Por fortuna o por desgracia los seres humanos no somos perfectos, así que nos equivocamos.
Pues no, no sé qué quería decir en ese momento. Creo que eran días, porque hablaba de cuándo había salido la peli para alquilar.
Ei que tampoc cal posar-se així... Jo també en faig de faltes, és clar que sí, només és que quan ho vaig veure em va sobtar molt. I sí, tens raó, aquest catalans independentistes que no saben escriure en català són un exemple de la poca importància que sembla tenir el fet d'escriure bé. I en fi, milor no continuem parlant sobre això que aquest tema és de la pel·lícula de Crepúsculo...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDc Jul 08, 2009 12:07 am

Eiiiiiiii!!!!! sabeu que? potser que el Tom Felton (Draco Malfoy a Harry Potter) faci de Riley, un neófit queva amb la victoria, a la peli de "Eclipse", però encara no se sap segur...
Sembla que li agrada fer de dolent xD
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDc Jul 08, 2009 8:57 pm

Uhm... Estaria genial veure el Tom Felton a Eclipse. És un personatge que surt molt poc, però s'emporta el moment més intens de tot el llibre. Aviam si és veritat i per una vegada fan una bona tria!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) EmptyDj Jul 09, 2009 5:39 pm

Bueno, no todos los actores están mal escogidos, ¿eh?
No sé si veo a Tom en Eclipse, la verdad...
A ver qué pasa al final ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Twilight (Crepúsculo) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Twilight (Crepúsculo)   Twilight (Crepúsculo) Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Twilight (Crepúsculo)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Cultura :: Cinema-
Canviar a: