ihaca
Nombre de missatges : 6 Age : 34 Registration date : 16/08/2008
| Assumpte: Galt Aureus Dl Ago 18, 2008 3:22 pm | |
| Hola!!!
Abro este post para presentaros a un grupo muy poco conocido y con un talento increible...
se llama Galt Aureus, entre sus componentes estan mi queridisimo Saher, él canta, toca el piano, la guitarra... (aixx... quien fuera guitarra) tambien estan Susan una chica k toca la guitarra, creo... y otra chica que toca el violin.
podeis ver sus videos en www.youtube.com/sbgalt
a mi me encanta su musica... a ver que opinais vosotras!
un beso
dw
PS: AVISO! Saher es total y completamnte mio | |
|
Skuld
Nombre de missatges : 196 Age : 35 Ubicació : En el meu món, somiant desperta Registration date : 07/07/2008
| Assumpte: Re: Galt Aureus Dt Ago 19, 2008 11:23 pm | |
| La múscia està força bé!! Sonen bé i enganxa... Pel que fa al Saher... Tranquil·la les moderadores/creadroes del fòrum tenim els nostres propis amors platònics (actors, personatges de llibres/pel·lícules, cantants i com no, vampirs i homes llop xd), pel que fa a les altres usuàries, que es busquin altres amors platònics! Que no tenim perquè compartir!^^
Editat per darrera vegada per Skuld el Dv Jun 12, 2009 12:03 am, editat 1 cop en total | |
|
Urd
Nombre de missatges : 48 Age : 34 Registration date : 07/07/2008
| Assumpte: Re: Galt Aureus Dv Ago 22, 2008 5:56 pm | |
| Si si, ja sabem que és teu juasjuas dius que s'assembla a empyr? | |
|
Verdandi
Nombre de missatges : 196 Age : 34 Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^ Registration date : 07/07/2008
| Assumpte: Re: Galt Aureus Dl Ago 25, 2008 6:07 pm | |
| A mi m'agrada aquest tipus de música ^^ jeje Crec que ja l'havia escoltat abans, ¿pot ser? Ah, Ihaca, la tens com a favorita a la teva pàgina de youtube? I allò dels amors platònics... Jo amb el meu Edward ja estic contenta Val, també hi ha el Matt, una mica el Jacob... Uns quants, vaja. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Galt Aureus | |
| |
|