Skuld
Nombre de missatges : 196 Age : 35 Ubicació : En el meu món, somiant desperta Registration date : 07/07/2008
| Assumpte: El Bosc - l'Obra Social de caixa Dt Ago 12, 2008 11:07 pm | |
| Ahiur viag anar a veure l'exposició de El bosc de l'Obra Social de la caixa, a Vileha (concretament al pàrquing on hi havia els "quartels"). Com el seu nom indica, l'exposició tracta dels boscos de la península Ibèrica amb algunes al·lusions específiques als Pirineus. Entre d'altres coses hi podeu trobar un descripció d'alguns dels arbres més representatius consistent en: El nom en català i en castellà més el nom tècnic en llatí, la fauna que hi anida i la que s'alimenta de l'arbre o en l'entorn de l'arbre, l'habitat, l'etimologia del nom tècnic, l'època de floració i l'època dels fruits (encara que no siguin fruits propiament dits). A mi em va agradar força, i per això us la recomano. L'entrada és gratuïta i està oberta fins a les nou del vespre (no sé a partir de quina hora, ja ho miraré i editaré el missatge).
EDITAT: l'exposició està del 30 de juliol al 30 d'agost de 2008. Els matins està obert de 11 a 14 i a la tarda de 17 a 21
Editat per darrera vegada per Skuld el Dj Ago 14, 2008 11:21 pm, editat 2 cops en total | |
|
Urd
Nombre de missatges : 48 Age : 34 Registration date : 07/07/2008
| Assumpte: Re: El Bosc - l'Obra Social de caixa Dj Ago 14, 2008 6:54 pm | |
| saps fins quan estarà? hi hauria d'anar algun dia crec, jeje però com sempre estic a la botiga... | |
|
Verdandi
Nombre de missatges : 196 Age : 34 Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^ Registration date : 07/07/2008
| Assumpte: Re: El Bosc - l'Obra Social de caixa Dl Ago 25, 2008 5:55 pm | |
| ¡Genial! Otro plan más... Quiero hacer tantas cosas... Aix, aix... En estos momentos sería muy útil tener una máquina del tiempo o algo parecido, ¿no creéis? Skuld, si quieres alguna tarde (si queda alguna libre, claro) vamos, ya que Urd no está, las dos con los chicos, ¿qué te parece? | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El Bosc - l'Obra Social de caixa | |
| |
|