ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Prensentem-nos!

Ir abajo 
+4
Àfrica
Dido
Verdandi
Skuld
8 participantes
AutorMissatge
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDv Jul 11, 2008 12:08 am

Aquest tema és per presentar-se les noves usuaries. Començo jo:

Sóc l'Skuld, una de les tres nornes moderadores d'aquests fòrum. Tinc 19 anys i ara no estic estudiant perquè és l'estiu, però durant aquest curs passat he estudiat filologia catalana i anglesa a la UAB. Ara mateix treballo en un esplai amb nens de 3 a 7 són una monada....
Qué més puc dir sobre mi?
M'agrada llegir i escriure i a vegades puc ser una mica mandrosa (com podeu veure si mireu el meu perfil xd). com ja anireu veient, el meu color preferit és el lila i sento una gran admiració pels animals mitològics en general, especialment pels dracs.
Espero que us ho passeu molt bé en aquest fòrum i ens ajudeu a fer d'un fòrum digne de la xarxa.
Només afegir que farieu bé en llegir-vos les normes del fòrum, són una mica especials...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDv Jul 11, 2008 12:41 am

De les tres Nornes, jo sóc la germana del mig: la Verdandi.
Abans l'Skuld no ho ha comentat, però... Ella és la germana que representa el futur i jo, el present. O sigui, que la germana que falta "és" el passat. Se'ns coneix com les Nornes (o Las Nornas).
Bé, ara el que és la presentació de veritat.
Tinc disset anys però d'aquí a no res faré els divuit (per fiiiiiiiiii!!!!). He acabat segon de batxillerat i ara començaré farmàcia a la UB. O sigui, que d'aquí poc la vida farà un gir de 380º!!!
I... ja ens anirem coneixent a poc a poc!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Dido




Nombre de missatges : 1
Registration date : 11/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDg Jul 13, 2008 5:49 pm

Hola!

Jo sóc la Laia i tinc 16 anys. Ara he acabat 4t d'ESO i l'any que bé faré batxillerat artístic i viuré amb una amiga en un pis d'estudiants. M'encanta llegir, escriure i dibuixar. Sempre estic parlant i mai m'entero de res Rolling Eyes . Odio treballar al camp, les classes de tecnologia i al meu germà gran.
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDg Jul 13, 2008 5:51 pm

Benvinguda Laia!
Espero que t'ho passis molt bé en aquest fòrum!
Encara està en procés de creació, però segur que si ens ajudes podrà convertir-se en un fòrum magnífic.
comenta força i compleix les normes.
i ja ho saps, per qualsevol dubte pots contactar amb les moderadores!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Àfrica

Àfrica


Nombre de missatges : 22
Registration date : 11/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDg Jul 13, 2008 5:56 pm

Hola ^^
Em dic Àfrica i tinc 12 anys. Després d'aquest estiu faré 2n d'ESO (espero que sigui una mica menys fàcil que 1r) i bé... què més dir? M'agraden els animals, la ciència, la biologia, la música i la naturalesa. Els meus hobbies són escriure, llegir, escoltar música, jugar als Sims 2 i menjar creps de xocolata =9
En fi, hola a totes!!

EDITO: m'he llegit el post de la Laia i jo també vull dir el que odio... Twisted Evil Odio la carn, el meu professor de religió i la meva mare. He dit. xD
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDg Jul 13, 2008 6:16 pm

Benvinguda àfrica!!
Espero que t'ho passis molt bé en el nostre fòrum
que comentis força, sempre seguint les normes, i que ens ajudis a fer un bon fòrum!
Qualsevol dubte, contacta amb les moderadores!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDg Jul 13, 2008 7:55 pm

Benvingudes a ONLY GIRLS!!!!!!!!
Espero que us ho passeu molt bé per aquí!
Bé, ja ens veurem pel fòrum ^^


Editat per darrera vegada per Verdandi el Dg Jul 20, 2008 1:13 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Evelin

Evelin


Nombre de missatges : 5
Age : 30
Ubicació : Entre el cel i l'infern
Registration date : 19/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDs Jul 19, 2008 9:10 pm

Hola a tothom!

Sóc l'Evelin, tinc 14 anys i aquest curs faré 3r ESO.
M'agrada molt dibuixar, les pel·licules d'en Tim Burton, la música, escriure, llegir, el Jhonny Depp i el meu estimat Marron del Hormiguero.

En fi, encantada de coneixe-ho's a totes ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDs Jul 19, 2008 9:15 pm

Evelin escrigué:
Hola a tothom!

Sóc l'Evelin, tinc 14 anys i aquest curs faré 3r ESO.
M'agrada molt dibuixar, les pel·licules d'en Tim Burton, la música, escriure, llegir, el Jhonny Depp i el meu estimat Marron del Hormiguero.

En fi, encantada de coneixe-ho's a totes ^^

Coneixer-vos xD

Benvinguda Evelin!
Espero que t'ho passis molt bé en aquest fòrum (recorda't de parlar-ne a les teves amigues)!!
Comenta força en els temes que obrin les usuàries,
obre tots els temes que vulguis
i si penges alguna història, mai està de més!
No t'oblidis de passar per l'apartat de normes bàsiques, llegeix-les i compleix-les!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDg Jul 20, 2008 9:21 pm

Jo sóc la Norna que falta xD, la Urd, juasjuas
Tinc 18 anys, acabo de fer 2º de batx. artistic, estic en proces d'anar a París a estudiar cinema jejeje

sento haver tardat tant... es que entre una cosa i una altra no trobo el moment ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDg Jul 20, 2008 9:24 pm

Finalment ja som les tres! Ens ha costat una miqueta, però bueno...
Benvinguda Urd!
Benvinguda Evelin!
Passeu-vos-ho molt bé per aquí i comenteu força!!!!


Editat per darrera vegada per Verdandi el Dg Jul 20, 2008 9:34 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDg Jul 20, 2008 9:25 pm

Per fi Urd!!
Ara a comentar amb força que segur que tens un munt de coses a dir...
En fi, benvinguda al teu fòrum xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
ihaca

ihaca


Nombre de missatges : 6
Age : 33
Registration date : 16/08/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDs Ago 16, 2008 11:12 pm

Hello!!!

aqui despues de todo... aix ... kien me lo iba a decir???

bueno, pues me presentaré para los que no me conozcan:

Soy IHACA, tengo 18 años y vivo en Lugo... (por lo de ahora...) los k ya me conocen saben que soy una cabra loca que casi nunca piensa lo que hace, ni lo que dice... asi acabo luego con los problemas k acabo... jeje
k mas?? que me encanta escribir, escuchar musica, dibujar, los deportes me encantan... me gusta vivir la vida a tope, siendo lo mas feliz k pueda aunk haya gente k intente fastidiarlo!! siempre tengo una sonrisa en mi cara de ajo podrido para akellos k se la merecen.... siempre estan mis payasadas dispuestas a salir para k la gente se ria, xk la risa es lo mejor dl mundo!!! eso y los tios...pero de eso ya hablaremos mas alante... jeje

poco mas... a ver si hay suerte y esto es un foro wapo!!


muchos besos a todas las k conozco (mirtz, maria, sisi...) y alas k conoceré..


un enorme beso


dw



PS: no me pregunteis si entiendo catalan o no... xk entiendo todo... hasta chino si me pongo... jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDl Ago 18, 2008 2:06 pm

Bienvenida!!! juasjuas

bueno pues ya sabes cuando tengas tiempo y ganas puedes colgar alguna de tus historias ^^
Tornar a dalt Ir abajo
ihaca

ihaca


Nombre de missatges : 6
Age : 33
Registration date : 16/08/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDl Ago 18, 2008 2:33 pm

ganas... tu lo has dicho... jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDt Ago 19, 2008 10:17 pm

Benvinguda al fòrum Ihaca!!
Primer de tot, (començo a fer-me la plasta...) Normes bàsiques: Faries bé en llegir-les, però de totes maneres, t'informo ja aquí que s'ha d'escriure correctament, independent de si utilitzes el castellà o el català, així com un mínim de dues línies per missatge.
En fi, que espero que t'ho passis molt bé en aquest fòrum i que comentis força!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDj Jun 11, 2009 3:56 pm

Jo... Chicas, aquí no entra nadie bueno... T_T
Voy a ver si convenzo a alguna chica de la residencia, aunque como ahora estamos en plenos exámenes... A ver, a ver.
Tornar a dalt Ir abajo
Indomable20




Nombre de missatges : 2
Age : 35
Registration date : 11/06/2009

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDj Jun 11, 2009 5:39 pm

Wolaaaaaaaa soy indomable tengo 20 años. Ahora mismo vivo en una nube algo normal(teniendo novio) jejjejeje. Bueno me gusta mucha clase de musica menos la clasica. Me encanta el cine de accion aunk el romantico no esta mal. El terror me vuelve loca.
Bueno para las k no me conoceis soy una apasionada incondicional de los caballos. Me encanta el manga y sobretodo los vampiros (fanatica del crepusculo jejejej).
Soy muy alocada pero con buen corazon jejejej. En fin no se k mas contaros así k me despido y besos para todas.
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDj Jun 11, 2009 5:43 pm

¡¡¡Bienvenidaaaa!!!
Indomable20, eres la primera usuaria nueva desde hace mucho, pero mucho tiempo. Todo un honor jeje.
Espero que te lo pases muy bien en el foro y nos conozcas a todas ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDj Jun 11, 2009 11:05 pm

Carai! una usuària nova! cheers
En fi desitjo que t'ho passis molt bé en aquest fòrum!
Ja sé que em faig pesada, però algu ho ha de dir... Fes un cop d'ull a les normes bàsiques del fòrum, són per a una millor convivència! Entre d'altres hi ha la que diu que s'ha de procurar escriure bé tan si s'utilitza el català o el castellà.
Benvinguda Indomable20!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! EmptyDt Jul 07, 2009 11:49 pm

Bienvenida!!!!! jeje que guai que estes aquí tambien jejeje vamos a llenarlo todo d paranoias!!! xD
En fin... que a mi tambien se me va mucho mucho jeje
A ver si nos vemos!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Prensentem-nos! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Prensentem-nos!   Prensentem-nos! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Prensentem-nos!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: Benvinguts! :: Presentacions-
Canviar a: