| Quin element et correspon? | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Skuld
Nombre de missatges : 196 Age : 35 Ubicació : En el meu món, somiant desperta Registration date : 07/07/2008
| Assumpte: Quin element et correspon? Dg Ago 10, 2008 1:05 am | |
| He trobat aquest test per internet i m'ha fet gràcia. A partir de les respostes t'adjudiquen un element: Aire, aigua, foc o terra. Cada element té una personalitat. Aquí va: (és en castellà) http://whoami.iespana.es/whoami/elementos/index.htm A mi m'ha sortit aigua. No sé si em pega massa... | |
|
| |
Urd
Nombre de missatges : 48 Age : 34 Registration date : 07/07/2008
| Assumpte: Re: Quin element et correspon? Dj Ago 14, 2008 6:43 pm | |
| A mi també m'ha sortit aigua... ^^ encara que pel meu zodiac sóc aire jeje | |
|
| |
Skuld
Nombre de missatges : 196 Age : 35 Ubicació : En el meu món, somiant desperta Registration date : 07/07/2008
| Assumpte: Re: Quin element et correspon? Dj Ago 14, 2008 11:22 pm | |
| - Urd escrigué:
- A mi també m'ha sortit aigua... ^^
encara que pel meu zodiac sóc aire jeje Jo pel zodiac sóc terra, però mira... Visca les aquàtiques!! XD Se m'en va l'olla, però molt... | |
|
| |
Verdandi
Nombre de missatges : 196 Age : 34 Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^ Registration date : 07/07/2008
| Assumpte: Re: Quin element et correspon? Dv Abr 10, 2009 10:38 pm | |
| No sé por qué será pero... A mí también me ha salido agua. << Fiel y muy buen amigo. De carácter alegre y algo reservado, esconde una gran personalidad bajo una apariencia tranquila. >> (Es que no me deja poner la imagen) En lo de "algo reservado" y "apariencia tranquila" la clava pero no sé yo si en lo demás también... No estoy segura pero creo que mi signo es de tierra. ¿Puede ser? | |
|
| |
Skuld
| Assumpte: Re: Quin element et correspon? Dv Jun 12, 2009 6:06 pm | |
| - Verdandi escrigué:
- No sé por qué será pero... A mí también me ha salido agua.
<< Fiel y muy buen amigo. De carácter alegre y algo reservado, esconde una gran personalidad bajo una apariencia tranquila. >> (Es que no me deja poner la imagen) En lo de "algo reservado" y "apariencia tranquila" la clava pero no sé yo si en lo demás también... No estoy segura pero creo que mi signo es de tierra. ¿Puede ser? Jo crec que sí que et pega en general... Suposo que en el fons les tres en assemblem bastant, per això som amigues! I sí, el signe de "Verge" és de terra. Tu com jo... | |
|
| |
Àfrica
Nombre de missatges : 22 Registration date : 11/07/2008
| |
| |
Verdandi
Nombre de missatges : 196 Age : 34 Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^ Registration date : 07/07/2008
| Assumpte: Re: Quin element et correspon? Dt Jun 16, 2009 2:20 pm | |
| Esto ya no es casualidad. Más claro, agua XD Por lo visto somos muy acuáticas las chicas del foro ^^ jeje Qué cosas pasan, ¿eh? | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Quin element et correspon? | |
| |
|
| |
| Quin element et correspon? | |
|