ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Els nostres somnis

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Els nostres somnis Empty
MissatgeAssumpte: Els nostres somnis   Els nostres somnis EmptyDt Jul 22, 2008 5:20 pm

Urd, ja que no et passes per aquí he decidit obrir el "teu" tema.
Jo a vegades tinc un somni que es repeteix sovint, té variants però en essència tot és el mateix. Somio que é sun dia laborable i que o bé em quedo dormida, o bé no m'he despistat i no me n'he recordat i per tant no vaig a classe/a la feina. En aquest punt em desperto sobresaltada, i no em quedo tranquil·la fins que veig que encara és molt d'hora i que no era més que un somni.
Aquesta nit passada ha fet la seva aparició aquest remaleit somni...
És curiós el món dels somnis... no trobeu?
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Els nostres somnis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els nostres somnis   Els nostres somnis EmptyDt Jul 22, 2008 11:36 pm

Doncs, sí. Ja m'agradaria entendre'l... És que tinc cada somni... A saber en què pensa el meu cap quan dormo...
Havia escrit un post, però no sé com s'ha esborrat... Crying or Very sad
Quin desastre... uff! Quan tingui ganes ja ho tornaré a escriure... Ara fa una mica de pal...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Els nostres somnis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els nostres somnis   Els nostres somnis EmptyDj Ago 07, 2008 4:44 pm

Avui he tingut un somni una mica estrany:

No el recordo gaire bé, però crec que era com el conte de "la bella durmiente" però com si fos un mal-son. Llavors no sé com em trobava a la casa de la meva àvia paterna (Lloret de mar) i algú em preguntava que què em passava i jo: "no res, que estic tenint el somni aquell, però quan em desperti ja em passarà".

Un somni dins d'un somni, i per colmo amb la conciència que és un somni (almenys la meitat). Qui entengui el món dels somnis...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Els nostres somnis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els nostres somnis   Els nostres somnis EmptyDl Ago 25, 2008 5:59 pm

L'altre dia (he estat una mica "out" perquè estava de vacances) vaig somiar que havia de passar unes proves per fer alguna cosa o guanyar-la -no recordo què exactament-. Les proves no semblaven difícils o aquella era la impressió que tenia...
Jo crec que els Jocs Olímpics van tenir alguna cosa a veure... hummm
Tornar a dalt Ir abajo
ihaca

ihaca


Nombre de missatges : 6
Age : 33
Registration date : 16/08/2008

Els nostres somnis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els nostres somnis   Els nostres somnis EmptyDt Ago 26, 2008 10:45 am

un sueño para recordar...

esta noche soñé que estabamos d compras... (ya es raro el sueño, Mirtza, Maria, Isis, Laia y algunos d Lugo de compras....) pues el caso es que nos encontrabamos con un chaval de fuera de españa y que nos parecio majo y fuimos con él... (descripcion: alto!!! muy muy alto! rubio, ojos verdes, fuerte, con rasgos dl este...) x cierto... estabamos en vielha, asi k a ver donde colocan en centro comercial d mis sueños... el caso es que vosotras entrabais en BIjou Brigitte y no os volvia a ver ( mira k real k sueño... jeje) y entonces pasaba todo el dia con él, k x cierto, como no hablaba español era un show... entonces despues d mucho hablar y mucho enrrollarnos le acompañe a casa y me enseño fotos y me conto histoiras d su pais... y lo siguiente k recuerdo es oir a mi madre : Daphne baja a los perros!!! y yo: caguentó!!! poco mas... esk fue muy bonito! y cuando os esperabamos delante d la tienda esa, a kien vimos mientras estabamos en plan empalagoso?? a Niks!! coincidencia? son sueñossss!!! jeje

cancion k acompña al post: son sueños del canto dl loco!!

besos

bye


PS: isis acuerdate k un dia toca ir a ver al canto del loco!!! beso
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Els nostres somnis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els nostres somnis   Els nostres somnis EmptyDc Ago 27, 2008 11:32 pm

Està molt bé que comentis Ihaca, però fes el favor d'escriure correctament. Això inclou sense faltes d'ortografia però també sense llenguatge messenger. És el segon cop que t'aviso... Faries bé en donar un cop d'ull a les normes bàsiques...

En fi, el somni és estrany, sí, però si no ho fos no seria un somni!!
Ah, Verdandi! No t'has de disculpar per no haver comentat mentre estaves de vacances!! Només faltaria!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Els nostres somnis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els nostres somnis   Els nostres somnis EmptyDj Ago 28, 2008 11:44 pm

Ja estic aquí!! muajajaja (...em feia ilusió dir-ho xD)

Doncs avui he tingut un somni bastant estrany, bé primer un i després un altre que estaven mig relacionats...

"arribo a la meva habitació (suposo que de la residència) i em trobo amb la Sandra i uns companys seus de la uni i em diuen que se'n van a fer un treball a casa d'un, jo m'estiro al llit i m'adormo, al cap d'una estona m'aixeco i surto. Vaig a mirar al menjador si hi ha algú però està buit, llavors vaig cap a la sortida per anar a donar una volta, però em quedo parada al veure'm sortir de l'habitació amb els pantalons texans amples i el jersei taronja que portava fa dos anys o més, i l'altre jo em passa pel davant com si jo no existís i de cop noto com si em treiguessin la vida i començo a córrer, em torno a veure i veig que l'altre jo está amb tots els meus amics i jo ho miro des d'un carrer estret i de genolls al terra perquè no em puc aguantar dreta, llavors apareix un noi al meu costat i em diu que ara m'estic convertint en una espècie entre vampir (perquè m'he d'alimentar dels altres encara que de la seva energia en comptes de sang) i fantasma (perquè ningú em pot veure només els que els hi passa el mateix), i m'explica que hi un que m'ha convertit en aixó i que em sento tan dèbil perquè s'aprofita de la meva energia, me la roba, perquè com m'acaba de convertir i al no sabe res és més fàcil, perquè ens podem alimentar tan de l'energia dels humans com de la dels nostres, m'ajuda i se m'emporta amb ell per a alimentar-me i poder caçar al dolent."

i l'altre somni que he tingut, més normalet era:

"la Mirtza, la Maria i jo estavem passejant per vielha i no sé com acabem anat a casa del "Menos Grande" (algú conegut que la Verdandi coneix i no sé si la Skuld sap a qui ens referim, però en fi... xD) per dir-li quatre coses i al arribar truquem a la porta i ens obren però hi ha moltíssima gent que no coneixem, preguntem per ell i surt però només parla amb la Mirtza, llavorns no sé perqué m'enfado amb ell i me'n vaig, la Maria em segueix i la Mirtza es retrassa una mica perquè li pregunta no sé qui si te el llibre d'eclipse o algun altre llibre, li diuen que si i li donen un CD i ens la mirem pensant "però ha demanat un llibre?" i ella ens diu que és un llibre però per llegir amb el PC i ens quedem: ¬¬"

crec que seguia però no me'n recordo de la continuació...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Els nostres somnis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els nostres somnis   Els nostres somnis EmptyDv Ago 29, 2008 4:15 pm

Eis!! Urd, vaya somnis tens... El menos grande... Ehm... no estic segura de qui és, quan parlem ja m'ho aclarireu. M'alegor que ja siguis per aquí, ara som nosaltres les que marxem... Per cert, està xulu el nou disseny, suposo que és cosa teva, no Urd? Weno ja parlarem!!
Kisses!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Els nostres somnis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els nostres somnis   Els nostres somnis EmptyDs Ago 30, 2008 10:20 pm

Urd escrigué:
Ja estic aquí!! muajajaja (...em feia ilusió dir-ho xD)

Doncs avui he tingut un somni bastant estrany, bé primer un i després un altre que estaven mig relacionats...

"arribo a la meva habitació (suposo que de la residència) i em trobo amb la Sandra i uns companys seus de la uni i em diuen que se'n van a fer un treball a casa d'un, jo m'estiro al llit i m'adormo, al cap d'una estona m'aixeco i surto. Vaig a mirar al menjador si hi ha algú però està buit, llavors vaig cap a la sortida per anar a donar una volta, però em quedo parada al veure'm sortir de l'habitació amb els pantalons texans amples i el jersei taronja que portava fa dos anys o més, i l'altre jo em passa pel davant com si jo no existís i de cop noto com si em treiguessin la vida i començo a córrer, em torno a veure i veig que l'altre jo está amb tots els meus amics i jo ho miro des d'un carrer estret i de genolls al terra perquè no em puc aguantar dreta, llavors apareix un noi al meu costat i em diu que ara m'estic convertint en una espècie entre vampir (perquè m'he d'alimentar dels altres encara que de la seva energia en comptes de sang) i fantasma (perquè ningú em pot veure només els que els hi passa el mateix), i m'explica que hi un que m'ha convertit en aixó i que em sento tan dèbil perquè s'aprofita de la meva energia, me la roba, perquè com m'acaba de convertir i al no sabe res és més fàcil, perquè ens podem alimentar tan de l'energia dels humans com de la dels nostres, m'ajuda i se m'emporta amb ell per a alimentar-me i poder caçar al dolent."

i l'altre somni que he tingut, més normalet era:

"la Mirtza, la Maria i jo estavem passejant per vielha i no sé com acabem anat a casa del "Menos Grande" (algú conegut que la Verdandi coneix i no sé si la Skuld sap a qui ens referim, però en fi... xD) per dir-li quatre coses i al arribar truquem a la porta i ens obren però hi ha moltíssima gent que no coneixem, preguntem per ell i surt però només parla amb la Mirtza, llavorns no sé perqué m'enfado amb ell i me'n vaig, la Maria em segueix i la Mirtza es retrassa una mica perquè li pregunta no sé qui si te el llibre d'eclipse o algun altre llibre, li diuen que si i li donen un CD i ens la mirem pensant "però ha demanat un llibre?" i ella ens diu que és un llibre però per llegir amb el PC i ens quedem: ¬¬"

crec que seguia però no me'n recordo de la continuació...

Pregunta: i per què només parla amb mi? Val, preguntes: per què anem a casa seva?
Urd, crec que estàs una mica... ehmm... obsessionada? amb ell, no? I això que és "meu"... jaja
De fet, de què ens enstranyem? Els teus somnis són coneguts per ser (adjectiu d'"intrusear-se", intruseants? ¬¬) jeje
El primer pot ser té a veure amb el meu estimat Edward? O sigui, amb la saga de S. Meyer.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Els nostres somnis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els nostres somnis   Els nostres somnis Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els nostres somnis
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Altres-
Canviar a: