ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies

ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Ventdelplà

2 participantes
AutorMissatge
Skuld

Skuld

Nombre de missatges : 196
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Ventdelplà Empty
MissatgeAssumpte: Ventdelplà   Ventdelplà EmptyDs Jul 19, 2008 9:02 pm

Ventdelplà és una sèries de Tv3 que fan cada dilluns i dimarts al vespre. És una telenovel·la. La serie passa en un poble anomenat Ventdelplà als habitants del qual els passa de tot. Una que té un accident i es queda paralítica i s'ha de moure amb cadira de rodes, aquesta mateixa que se'n va a viure amb un noi i ell li posa les banyes, una altra noia que de cop descobreix que té el sida i tot el poble la mira amb cara de fàstig, la metgesa del poble que té un melanoma.... Entre d'altres coses.

El que té la serie és que enganxa i jo personalment hi estic enganxada.

Entre d'altres actors hi participen l'Emma Vilarassau (Teresa) i el Ramón Madaula (David)
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi

Nombre de missatges : 196
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Ventdelplà Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ventdelplà   Ventdelplà EmptyDg Jul 20, 2008 1:51 am

L'he vista algun cop... Saps? Allò que vas fent "zappnig" i et trobes amb una telenovel·la catalana i dius: "va, a veure de què va".
Total, que l'he mirat un parell però no la segueixo... més que res perquè no "m'empano" de res.
Hehe m'ha sortit una oració res... Hahaha! Vaja, a aquestes hores el meu ja no funciona gaire bé... Esgotament i calor, suposo.
Tornar a dalt Ir abajo

Ventdelplà
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Tele :: Sèries-
Canviar a: