ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies

ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

La Creepie creix (o Growing up Creepie)

4 participantes
AutorMissatge
Àfrica

Àfrica

Nombre de missatges : 22
Registration date : 11/07/2008

La Creepie creix (o Growing up Creepie) Empty
MissatgeAssumpte: La Creepie creix (o Growing up Creepie)   La Creepie creix (o Growing up Creepie) EmptyDv Jul 18, 2008 4:56 pm

Creepie (Growing Up Creepie en la versió original) es una sèrie de dibuixos animats realitzada per Mike Young Productions per Discovery Kids. La sèrie es centra en la vida de Creepie, una noia que des de bebé va ser abandonada davant la mansió suposadament "abandonada" de Dweezwold i que va ser criada per insectes. Quan assisteix a l'institut de secundària de Middlington, s'ha d'ajustar a una vida rodejada pels humans. La serie es emitida per Nickelodeon.

Descripció de la Creepie:
Es comunica amb els insectes perquè ha sigut criada per ells. Sempre vesteix un vestit llarg i negre amb mànigues fucsies, i el seu cabell és de quatre colors (blau, taronja, lila i groc); els seus ulls ocupen bona part de la seva cara i quan es sorprèn les seves pupil·les es fan molt grans. Quan camina fa un soroll com de tintineig i al final de cada episodi descriu l'insecte que ha sortit en aquest (o alguna cosa o algú que tingui a veure amb l'insecte).

Personatges principals

• Creepie : la protagonista, una noia de 12 anys criada pels insectes; sa madre es una mantis i el seu pare, un mosquit.
  • Carolina: una Mantis Religiosa; Carolina és la mare adoptiva de Creepie i, segons ella, a la seva mare li agrada que el seu menjar estigui "viu".
  • Vinnie: un mosquit i el pare adoptiu de Creepie, anomena a la seva filla "Creepela".
  • Gnat: el germà petit de la Creepie, una mena de mosca amb pèl.
  • Pauly : un altre germà de la Creepie; una puça.
  • Budge: el millor amic de la Creepie, és un noi amb molt bon cor i molt amigable.
  • Crisàlida Hollyruler: amiga i veïna de la Creepie. Es pot dir que ella és popular a l'institut. És molt infantil.

Personatges secundaris

• George Hollyruller: el pare de la Crisàlida és exterminador de plagues.
  • Bunir Hollyruller: la mare de la Crisàlida.
  • Melanie y Carla : noies populars i pijes que es burlen de la Creepie.
  • Harry Helby: el president del grup dels "guapos", obsessionat amb els seus cabells.
  • Ms Monserate: ferma , disciplinària i directora de l'institut.
  • Dr. Pappas: mestre i professor de Ciències.
  • Noi Taràntula: al principi, la Creepie creia que era un nen-insecte, ja que el va confondre amb la seva disfressa de taràntula, però es va adonar que era només un noi comú i va perdre l'interés en ell. Però després, quan descobreix que el noi taràntula va ser criat per una taràntula de veritat amiga de la seva mare, tornen a enamorar-se mútuament.
  • Tia Rose: una taràntula gegant, tia de la Creepie, té sempre una gana salvatge, mai s'ha vist la seva cara.

Fotos

La Creepie creix (o Growing up Creepie) Creepi10
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi

Nombre de missatges : 196
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

MissatgeAssumpte: Re: La Creepie creix (o Growing up Creepie)   La Creepie creix (o Growing up Creepie) EmptyDs Jul 19, 2008 12:43 pm

Sembla interessant... No sé per què però em sona d'alguna cosa... Hummm Potser l'he vista algun cop...
No sé... Des que el meu cap és de vacances la meva memòria ja és al seu millor moment... Algun dia li diré que torni... haha XD
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld

Ubicació : En el meu món, somiant desperta

MissatgeAssumpte: Re: La Creepie creix (o Growing up Creepie)   La Creepie creix (o Growing up Creepie) EmptyDs Jul 19, 2008 8:42 pm

No n'havia sentit a parlar mai de la serie aquesta... Sona interessant!
Quin canal és aquest de Nickelodeon?
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Evelin

Evelin

Nombre de missatges : 5
Ubicació : Entre el cel i l'infern
Registration date : 19/07/2008

MissatgeAssumpte: Re: La Creepie creix (o Growing up Creepie)   La Creepie creix (o Growing up Creepie) EmptyDs Jul 19, 2008 9:14 pm

Jo sempre que puc la veig.

M'encanta la serie aquesta, en especial la manera de ser de la Creepie.
La veritat és que és molt original i molts cops té el seu punt graciós.

És una serie que recomano de veure encara que sigui de dibuixos, és molt divertida i estrambotica.
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi

Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^

MissatgeAssumpte: Re: La Creepie creix (o Growing up Creepie)   La Creepie creix (o Growing up Creepie) EmptyDg Jul 20, 2008 1:47 am

El meu germà m'ho ha corroborat. Sí, definitivament l'he vista algun cop.
El que passa és que veig tantes sèries i tants dibuixos que de vegades veig uns en comptes d'altres... A més a més, tampoc és que sigui gaire constant amb la tele... Començo a mirar sèries i després no les acabo de veure perquè, com no miro la tele amb un horari més o menys fix, perdo el fil de la història i al final no m'entero de res...
Val, només hi ha una sèrie que segueixo: Mentes Criminales. És que hi surt el Matt... (cors)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: La Creepie creix (o Growing up Creepie)   La Creepie creix (o Growing up Creepie) Empty

Tornar a dalt Ir abajo

La Creepie creix (o Growing up Creepie)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Tele :: Sèries-
Canviar a: