ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Harry Potter 6

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Harry Potter 6 Empty
MissatgeAssumpte: Harry Potter 6   Harry Potter 6 EmptyDj Jul 23, 2009 2:04 pm

Obro el tema per comentar aquesta peli ^^ hi ha tantes coses per dir que necessita un tema per ella sola xD

Primer de tot com la Skuld ja a comentat hi ha parts inventades pel David Yates, encara que aixó ja s'havia anunciat, també han cambiat moltes de les escenes del llibre per unes altres. Personalment, en... diguem la "part fosca" de la peli m'ha decebut, m'esperaba molta mes tensió, la part divertida està bastant bé i el Bruno Delbonnel ha fet un bon treball jeje (ex-alumne de la ESEC jeje i ara director de fotografia).
La part del sectumsembra tindria que haver sigut molt més a lo "Quentin Tarantino" a "Reservoir dogs" jeje. Bé després comentaré més que ara he de marxar...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Harry Potter 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Harry Potter 6   Harry Potter 6 EmptyDv Jul 24, 2009 6:29 pm

No vull haver d'estar utilitzant la marca d'spoiler tota l'estona, així que us adverteixo que aquest post pot revelar temes de la pel·lícula que potser preferiu no saber si no l'heu vista. Ningú us obliga a seguir llegint...



Aviam HP6...
Estic d'acord amb l'Urd que deixa bastant que desitjar si la comparem amb el llibre, però com ja vaig comentar, no em sembla que sigui tan una merda punxada en un pal com l'anterior.
Completament comforme en que l'escena que al llibre correspon a la "batalla de Hogwarts", la tensió és més aviat baixa, quan vaig llegir el llibre l'escena em va impactar, però a la pel·lícula l'han destrossat. El harry, enlloc d'estar immovilitzat i sota la capa invisible, està amagat sota l'escala de la torre i no es mou perquè tan el Dumbledore com l'Snape quan apareix li diuen que no ho faci. La pregunta és, des de quan el Harry li fa cas a l'Snape? Si precisament està convençut que és un traidor! Més tard editaré el post amb més coses, ara he de marxar.
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
 
Harry Potter 6
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Cultura :: Cinema-
Canviar a: