ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Moonlight ^^

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Moonlight ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Moonlight ^^   Moonlight ^^ EmptyDc Jul 08, 2009 12:42 am

Una sèrie de vampirs, té el típic romans vampir-humana i els típics problemes que comporta, però els vampirs podem estar al sol perfectament que no es cremen aixó si no els hi pot tocar gaire directament ni poden estar molta estaona per que es debiliten i el hi entra gana, els estaques no maten nomé immobilitzen, els alls no els afecten y les creus tampoc, l'únic que els mata es decapitar-los o cremar-los.
És una sèrie maca, a mi m'agrada, llàstima que només tingui 16 caps. iels prodctors l'han deixat abandonada aisí que no se sap si hi haurà segona temporada... Els dos vampirs protas (el Mick i el Josef) són genials jeje però els actor ho són més jeje, m'encanta el Jason Dohring (el que interpreta al Josef ^^)
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Moonlight ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moonlight ^^   Moonlight ^^ EmptyDc Jul 08, 2009 9:01 pm

Em recorda molt a Crepúsculo. No sé vosaltres però jo des que vaig llegir aquesta saga que tinc la sensació que les històries entre vampirs i humanes s'han posat de moda... Ei, amb això no vull dir que els productors d'aquesta serie intentin copiar a l'Stephenie Meyer... Només comentava que no sé si és que jo no coneixia aquestes històries o és que no existien.
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Moonlight ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moonlight ^^   Moonlight ^^ EmptyDj Jul 09, 2009 10:57 am

Bé aquesta sèrie la van fer al 2007-2008 i ara està completament parada... tan que no se sap si faràn segona temporada o no..., però no s'assembla a "Crepúsculo", principalment perquè els protes són adults i és una d'aquestes sèries que a cada capitul han de resoldre un cas (el vampir prota és un detectiu privat), així que jo potser diria que s'assemble més a l'estil "embrujadas"...
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Moonlight ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moonlight ^^   Moonlight ^^ EmptyDj Jul 09, 2009 5:55 pm

A mí también me gusta ^^ Es romántica pero no empalagosa jeje.
Me parece interesante que cada autor/guionista tenga su propia "raza" de vampiros, por decirlo de alguna manera.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Moonlight ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moonlight ^^   Moonlight ^^ Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Moonlight ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Tele :: Sèries-
Canviar a: