ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Hellion, el ángel caído

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDv Ago 29, 2008 2:22 am

Obro aquest tema per parlar de la pel·lícula de "Hellion, el ángel caído"
Tracta d'un grup que per aconseguir diners ha de segrestar al fill d'una dona rica. El dia del 8è anniversari del nen segresten i el porten a un campus d'estiu que està tancat perquè estan a ple hivern i comencen a passar coses dolentes que es podria dir que estan relacionades amb el nen, però no tinc intenció de posar spoilers així que si voleu saber que passa la mireu ^^
A mi m'ha agradat jeje, sobretot els dibuixos i la manera de fer les coses del nen, encara que siguin... jeje

Crec que un dels actors sortia a la serie de Lost i l'actriu que fa de la mare és la Teryl Rothery, que ha surtit a moltes series conegudes, com smallville, stargate, kyle xy, i un gran etc
Tornar a dalt Ir abajo
ihaca

ihaca


Nombre de missatges : 6
Age : 33
Registration date : 16/08/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDv Ago 29, 2008 1:01 pm

....................................................................................
....................................................................................

No diré nada, pero ya me entiendes.... (ya son dos lineas)
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDv Ago 29, 2008 4:21 pm

Aquesta és la peli que surtia el Ruper Grint? Crec que estic confosa perquè sinó l'haguessis anomenat... En fi, és de por, veritat? No m'agraden les películes de por... Tu ja l'has vista? On l'has vista?? i quan?!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDs Ago 30, 2008 10:05 am

Sip, és de por, però no és la que surt el Rupert Grint, aquella es diu "cherry bomb"
La vaig veure l'altre dia al meu PC jeje, però no m'importa tornar-la a veure
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDs Ago 30, 2008 10:35 pm

A mi també m'agradaria veure-la!!! Per la pròxima OpS, per exemple?
És molt, molt de por o amb el teu braç en tinc prou? Wink
Surt molta sang? La veritat, prefereixo la por psicològica a la por que és de fàstic... No sé si sabeu a què em refereixo...
Tornar a dalt Ir abajo
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDc Set 03, 2008 6:41 pm

sip, per la pròxima ops ^^
sang no en surt, però tampoc es que sigui de por psicològica, amb un braç en tens prou i de sobra no fa gaira por, tranquil·la jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDv Abr 10, 2009 11:36 pm

Al final a aquella "pròxima OpS" no vam veure Hellion, el ángel caído.
Si la trobo la veuré, encara que no tingui el teu braç, Urd.
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDl Jun 08, 2009 2:27 pm

Jo tampoc l'he vista, encara, però l'apuntaré a la meva llista de pel·lícules pendents...
Tot i que fa molt temps que no l'actualitzo...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDj Jun 11, 2009 4:06 pm

¿Lista de películas pendientes? WOW Debe ser larguíiiisima... Al menos con las que queremos ver las tres en alguna OpS ya es una lista de extensión considerable, ¿no?
Oye, Skuld, ¿sabes algo de la libreta? ¡Hace mucho que no escribo en ella! Tengo mono...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDj Jun 11, 2009 4:52 pm

Verdandi escrigué:
¿Lista de películas pendientes? WOW Debe ser larguíiiisima... Al menos con las que queremos ver las tres en alguna OpS ya es una lista de extensión considerable, ¿no?
Oye, Skuld, ¿sabes algo de la libreta? ¡Hace mucho que no escribo en ella! Tengo mono...

De fet, com que no les apunto totes no es massa llarga, només les apunto quan m'en recordo i no es gaire sovint.
Pel que fa a la llibreta està perduda en algun lloc entre Barcelona i Montpeller o entre Montpeller i Barcelona. I per colmo devia llançar el paper que em van donar quan la vaig enviar així que no puc anar a reclamar....
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDj Jun 11, 2009 5:37 pm

¡¡Jajajaja!! Lo siento, cuando veo Montpellier en catalán me entra la risa. "Montpeller". Me vienen imágenes de las tiendas de pieles en un monte...
De acuerdo, dejémoslo aquí. Menuda paranoia...
Espero que aparezca. Sino tendremos que empezar otra. ¿A quién le tenía que llegar?
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDj Jun 11, 2009 11:10 pm

Verdandi escrigué:
¡¡Jajajaja!! Lo siento, cuando veo Montpellier en catalán me entra la risa. "Montpeller". Me vienen imágenes de las tiendas de pieles en un monte...
De acuerdo, dejémoslo aquí. Menuda paranoia...
Espero que aparezca. Sino tendremos que empezar otra. ¿A quién le tenía que llegar?
Li havia d'arribar a l'Urd, la vaig enviar jo però no va arribar mai...
Encara hi ha l'esperança que me la retornin... Penseu que si no haurem de tornar a fer la llista de coses per fer i llocs per anar, i que perdrem el gran amor de l'Urd (la targeta de trivial) i pff les nostres paranoies de més de 10 pàgines... En fi, no se suposa que aquest tema és per parlar de la pel·lícula de Helion, el ángel caído?
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDt Jun 16, 2009 2:27 pm

Ya, bueno, pero me tengo que enterar del paradero de la libreta de alguna forma, ¿no?
Sí, será una gran pérdida pero ¡ya empezaremos otra!
Bueno, a ver si miro de una vez Hellion, el ángel caído. Urd, ¿la tienes en tu portátil?
Tornar a dalt Ir abajo
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDc Jul 08, 2009 12:22 am

Sip, la tengo en el portátil y creo que tambien la grabé en un DVD, cuando quieras verla me avisas! jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído EmptyDj Jul 09, 2009 5:44 pm

Vale, ahora tengo tiempo para pelis, libros, cocina... ¡Para todo!
Pues, no sé, ya te la pediré... En una de las tardes en "La Botiga" Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Hellion, el ángel caído Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hellion, el ángel caído   Hellion, el ángel caído Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hellion, el ángel caído
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Cultura :: Cinema-
Canviar a: