ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Quin és el teu color?

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Quin és el teu color? Empty
MissatgeAssumpte: Quin és el teu color?   Quin és el teu color? EmptyDg Ago 10, 2008 11:40 pm

Com porteu l'anglès noies? He trobat un test que m'ha semblat interessant. A partir d'unes preguntes defineixen el teu color. Al fianl surt un color amb una descripció. Quadra bastant, us ho dic de veritat!
http://www.gagirl.com/quiz/color-personality.html
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Quin és el teu color? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el teu color?   Quin és el teu color? EmptyDj Ago 14, 2008 6:38 pm

M'ha sortit el color blau ^^

"True Blue
Nah---this isn't like boo-hoo blue. It's more like Cool blue---the truly devoted friend. You're a quick learner---knowledge practically clings to your brain, and you're extra sharp when it comes to science and art. But. . . your loyalty sometimes gets you taken advantage of because you're so blindly faithful that you won't walk away from a friendship---even if you're the one doing all the work."

no m'ha quedat gaire clar el que vol dir, si em poguessis fer un breu resum Skuld *-*
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Quin és el teu color? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el teu color?   Quin és el teu color? EmptyDj Ago 14, 2008 11:31 pm

A mi també em va sortir blau, t'ho tradueixo:

Cita :
Blau verdader:
No és com "tonto blau" (traducció lliure). És més com blau wai--- l'amiga verdaderament devota. Aprens ràpid, el coneixement practicament apareix en la teva men, i ets molt intel·ligent quan es tracta de ciència i art. Però... la teva lleialtat a vegades sovint et treu avantatge perquè ets tan segament fidel que no deixaries una amistat--- inclús si ets tu qui fa tota la feina.

Això de la ciència i l'art en mi no és gaire correcte, l'únic art que més o menys se'm dona bé és l'art de la llengua, és a dir, tot el que sigui expressar-se verbalment, a tu et pega que a mi Urd, domines més arts que jo...
La resta, suposo que cada qual ha de dir si més o menys hi està d'acord o no, jo considero que sóc ràpida aprenent...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Àfrica

Àfrica


Nombre de missatges : 22
Registration date : 11/07/2008

Quin és el teu color? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el teu color?   Quin és el teu color? EmptyDv Ago 15, 2008 10:39 pm

M'ha tocat el rosa, que no m'agrada GENS Mad

Tickled Pink Hug much? Thought so. Pink girls like you are very loving and physically affectionate. It tears you up inside to fight with your friends and family. You'd much rather overlook their little flaws and live a peaceful life. But...you can be very hard to get to know-and people may misread that as being snobby. Also, you don't like to make waves, which means you're a little squeamish about stating your opinions. Share the love, pinky.

M'ho pots traduir Skuld? Siusplau^^
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Quin és el teu color? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el teu color?   Quin és el teu color? EmptyDs Ago 16, 2008 12:39 am

Ah!!! Merda!! Amb el que m'ha costat escriure tota la traducció va aquest trasto i no em publica el missatge... T_T. Weno, intent número 2:

Cita :
Estàs contentíssima d'abrçar molt? Ja ho pensava. Les noies Rosa com tu sou molt amoroses i psiquicament carinyoses. T'entristeix profundament barallar-te amb els amics i la família. Preferiries fer la vista grossa amb els seus petits defectes i viure una vida pacífica. Però... pots ser difícil de conèixer- i la gent podria mal interpretar-te (i pensar) que ets pija. També no t'agrada provocar ones (¿?), que vol dir que ets una mica primmirada a l'hora de defensar les teves opinions. Comparteix l'amor, roseta

Traduccions Skuld! Si no us agraden utilitzeu un traductor automàtic!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Urd

Urd


Nombre de missatges : 48
Age : 33
Registration date : 07/07/2008

Quin és el teu color? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el teu color?   Quin és el teu color? EmptyDl Ago 18, 2008 2:22 pm

Gràcies per la traducció ^^
ara ja m'ha quedat clar jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Quin és el teu color? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el teu color?   Quin és el teu color? EmptyDv Abr 10, 2009 10:49 pm

Me ha salido el rosa. La verdad, no esperaba que me saliese este color. No es que me disguste pero creo que me pega algo más el azul...

Tickled Pink

Hug much? Thought so. Pink girls like you are very loving and physically affectionate. It tears you up inside to fight with your friends and family. You'd much rather overlook their little flaws and live a peaceful life. But. . .you can be very hard to get to know-and people may misread that as being snobby. Also, you don't like to make waves, which means you're a little squeamish about stating your opinions. Share the love, pinky.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Quin és el teu color? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quin és el teu color?   Quin és el teu color? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Quin és el teu color?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Quin element et correspon?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: Only Girls :: Tests-
Canviar a: