ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 D'on sou, on viviu etc.?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDl Jul 21, 2008 4:13 pm

Jo vaig néixer a Barcelona però els meus pares ja vivien a la Vall d'Aran i per tant vam venir a viure aquí de seguida. He viscut a la Vall d'Aran tota la meva vida i des dels 4 o 5 anys al poblet de Betlan (a 3 kilometres de Vielha, la capital). Per tant, a la pregunta d'on soc, jo contesto: Sóc de la Vall d'Aran.
Durant el curs escolar, aquest any d'octubre a juny, visc a Barcelona perquè hi estic estudiant. concretament visc al barri de Les Corts.

I vosaltres? Expliqueu-nos la vostra història vital!
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDt Jul 22, 2008 2:26 pm

A mí me sigue haciendo gracia lo de "nuestra historia vital"... XD

Nací en Jaca (província de Huesca) y viví en Sabiñánigo durante mis primeros cinco años de vida. Entonces, nos fuimos a Bogotá - Colombia, mi madre es de alló - y estuvimos allí durante otros cinco años. Al volver, nos quedamos un año en Sabi (abreviación de Sabiñánigo jeje) y desde entonces vivo en el Valle de Aran. Sí, el Valle es donde más tiempo he estado. Ahora empezaré a estudiar en Barcelona, así que como Skuld estaré allí durante lo que duren los dos semestres.

Por cierto, ¿sólo hay tres kilómetros de Vielha a Betlan? Pensaba que era más... humm

¡Ah!, la pregunta "¿De dónde soy?" tiene como respuesta: soy española con sangre colombiana. Y estoy orgullosa de serlo. Vale, si estoy en España, ¡¡¡¡¡soy una aragonesa de pies a cabeza!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDt Jul 22, 2008 5:02 pm

No entenc perquè et fa tanta gràcia això de "història vital"...
De vielha a la carretera de Betlan són 3 km i fins el poble 1,6 més ^^. Tu sí que has voltat pel món Verdandi...


Editat per darrera vegada per Skuld el Dj Jun 11, 2009 11:49 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDt Jul 22, 2008 11:32 pm

No ho sé... M'agrada... Sona molt... "vital" XD
Però creia que era "trajectòria vital"... Potser estic una mica confosa...
Doncs, sí, una mica, però tampoc et pensis que molt, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDc Jul 23, 2008 11:29 pm

Ehm... pot ser que sigui trajectòria vital... És igual, ara és història vital ^^ Carai, Verdandi, no em puc despistar, eh? Un dia que no em connecto i ja portes 44 missatges...Serà cosa de posar-me a escriure...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDc Jul 23, 2008 11:42 pm

Ei, això no és cap competència...
Jo només em limito a contestar o opinar... No ho faig per molestar ni res, ¿eh?

A mi em fan gràcia totes dues, tant trajectòria vital com història vital... XD
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDc Jul 30, 2008 12:10 am

Haha, t'ho dic de broma això de que no em puc despistar... Bé, ara he tornat a pujar en missatges Xd. Encara que no gaire... Només en porto dos més que tu, però tenint en compte que en portava 39...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDc Jul 30, 2008 1:11 am

Jo només em limito a contestar-te perquè ara per ara només comentem tu i jo...
Sinó no hi ha moviment al fòrum...
Ja ho veig... Hi haurà 300 missatges i cadascuna tindrà 125 o així...
Tornar a dalt Ir abajo
Àfrica

Àfrica


Nombre de missatges : 22
Registration date : 11/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDg Ago 31, 2008 9:21 am

Doncs jo vaig néixer a Barcelona a no sé quin hospital, i als 2 anys i mig ens vam mudar a un poble del Maresme; Canet de Mar. I la veritat és que m'estimo més Canet, perquè no hi ha tanta gent (que agobia molt quan vaig a casa dels meus avis), ni contaminació, ni fum, ni cotxes, etc.
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDl Set 01, 2008 12:14 am

Mai he estat a Canet de Mar, però si vols tranquil·litat et recomano la Vall d'Aran en temporada baixa (o sigui, primavera i tardor; bueno, a l'estiu també estem tranquils...).
Jo, la veritat, crec que és una mena de bombolla...
Sembla que estic fent propaganda de la Val... Bé, ho faig sense voler... jiji
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDj Jun 11, 2009 11:57 pm

Per a les que vagin una mica perdudes en el mapa: La Val d'Aran és una vall de la vessant nord dels Pirineus, és a dir, l'altra banda dels Pirineus mirat desde Barcelona. Potser us soni de l'estació d'esquí Baqueira-Beret, sí sí allà on van a esquiar el rei, el príncep la Leti i tres-cents més de la seva classe. Està formada per uns quants poblets (segons algun simpàtic són menys que barriades) i la seva capítal és Vielha, que en català s'escriuria Viella. És preferible escriure Viella que Viela, perquè si escribiu Viela es dedueix que ho pronuncieu com una l i no com una ll.

Per les que vagin encara més perdudes en el mapa: Barcelona és la capítal de Catalunya. És una ciutat situada a la costa, a tocar de mar si fa o no fa per la meitat del mapa ^^
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDs Jun 13, 2009 6:12 pm

Skuld, ¿te aburrías? Creo que todas las que estamos en el foro saben dónde está el Valle...
Y, sí, supongo que tenías tiempo porque lo de Barcelona... En fin.
Entre Vielha y Viella prefiero Vielha, que es como se escribe de verdad. Aunque lo pronuncien [biela]...
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDs Jun 13, 2009 8:06 pm

Verdandi escrigué:
Skuld, ¿te aburrías? Creo que todas las que estamos en el foro saben dónde está el Valle...
Y, sí, supongo que tenías tiempo porque lo de Barcelona... En fin.
Entre Vielha y Viella prefiero Vielha, que es como se escribe de verdad. Aunque lo pronuncien [biela]...

La veritat és que ahir estava una mica ratllada perquè havia fet un examen i no m'havia anat massa bé, i no tenia ganes e posar-me a estudiar i clar, això és el ha sortit, una paranoia immensa. Tan dolent és avorrir-se? Si haguès penjat un mapa encara haguessis tingut més raons per dir que m'avorria, almenys m'he limitat a descriure-ho...
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? EmptyDt Jun 16, 2009 2:14 pm

Uy, sí. ¡¡Aburrirse es malísimoooo!!
Cuando te aburres y no sabes qué hacer pueden pasar dos cosas: una gran paranoia o una comida de tarro impresionante.
Bueno, la próxima vez cuelga también el mapa, así tendré más razones XD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





D'on sou, on viviu etc.? Empty
MissatgeAssumpte: Re: D'on sou, on viviu etc.?   D'on sou, on viviu etc.? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
D'on sou, on viviu etc.?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Altres-
Canviar a: