ONLY GIRLS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
ONLY GIRLS

Fòrum per parlar de tot el que ens interessa a les noies
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Quins esports practiqueu?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Quins esports practiqueu? Empty
MissatgeAssumpte: Quins esports practiqueu?   Quins esports practiqueu? EmptyDs Jul 19, 2008 9:12 pm

Hi ha gent que és molt esportista i n'hi ha que no ho són tant. Aquest tema és parlar dels esports que us agraden i que practiqueu, siguin els que siguin.

A mi m'agrada esquiar, abans hi anava bastant sovint, però ara visc a Barcelona i només pujo de tant en tant. Quan vaig a esquiar, a vegades faig esquí alpí, conegut com esquí de pista, que consisteix en pujar amb un telecadira, telefèric, telearrastre o el que sigui fins a certa alçada i baixar esquiant per una pistta ja marcada. Altres vegades faig esquí nòrdic o esquí de fons. Aquest és més assemblat al caminar o patinar. El terreny en que et mous es més o menys pla i consisteix en fer lliscar els esquís amb l'ajuda dels bastons per desplaçar-te.

Ara a Barcelona, de tant en tant vaig a patinar amb patins en línia.

També faig dansa del ventre, és una manera de no passar-me les tardes lliures davant de l'ordinador i d'alliberar les tensions del dia durant el curs, i si de pas aprenc a mourem una mica al ritma d'una música millor.

Ara la meva mare m'ha convençut perquè faci yoga.

No sóc una gran esportista, de fet porto una vida bastant sedentària, però m'ho passo molt bé esquiant o patinant. el Yoga no m'agrada tant, és més cansat.

I vosaltres? Quins esports practiqueu?
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Evelin

Evelin


Nombre de missatges : 5
Age : 30
Ubicació : Entre el cel i l'infern
Registration date : 19/07/2008

Quins esports practiqueu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quins esports practiqueu?   Quins esports practiqueu? EmptyDs Jul 19, 2008 9:15 pm

A mi no m'agraden gens els esports.

No en faig cap, a l'estiu si que és veritat que em faig piscines de llarg perquè més o menys m'agrada, però la resta els odio.
Des de petita que l'esport em té martiritzada.
Tornar a dalt Ir abajo
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Quins esports practiqueu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quins esports practiqueu?   Quins esports practiqueu? EmptyDg Jul 20, 2008 1:42 am

we we we!!!!
Evelin, sàpigues que és la primera vegada que trobo una noia en la mateixa situació que jo.

A mi tampoc m'agraden els esports. Sóc una mica sapastre, així que... la coordinació diguem que no és el meu fort.

A l'estiu m'agrada anar a la platja. La piscina també m'encanta però no hi puc anar per la meva ditxosa pell...

En teoria, o almenys això és el que acostuma a dir-me la gent, hauria de jugar a bàsquet. Per què? Perquè sóc alta. A mi no em sembla raó suficient però què hi farem? Pel que sembla no faig cara de ser sapastre i la gent no s'adona que ho sóc fins que em coneix XD
Tornar a dalt Ir abajo
Skuld

Skuld


Nombre de missatges : 196
Age : 35
Ubicació : En el meu món, somiant desperta
Registration date : 07/07/2008

Quins esports practiqueu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quins esports practiqueu?   Quins esports practiqueu? EmptyDg Ago 03, 2008 1:43 pm

Verdandi, dir que ets sapastre segons com és quedar-se moolt curt... Te'n recordes l'altre dia aquí a casa? XD Si no et vas donar un cop contra alguna cosa cada dos minuts no te'n vas donar cap... Ei que t'ho dic amb carinyo, eh?
Tornar a dalt Ir abajo
http://sdaraniel-somiantdesperta.blogspot.com
Verdandi

Verdandi


Nombre de missatges : 196
Age : 33
Ubicació : En mi pisicoooo!!! ^^
Registration date : 07/07/2008

Quins esports practiqueu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quins esports practiqueu?   Quins esports practiqueu? EmptyDg Ago 03, 2008 2:08 pm

Això espero... ¬¬
És veritat, l'altre dia semblava que casa teva no volgués que hi fos...
Realment increïble!
Saps? Avui m'he adonat que tinc uns quants blaus a les cames... A saber com me'ls vaig fer...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Quins esports practiqueu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quins esports practiqueu?   Quins esports practiqueu? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Quins esports practiqueu?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
ONLY GIRLS :: El que ens interessa :: Esports-
Canviar a: